مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا؛

قدردانی دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از میزبانی شایسته ارومیه

1398/08/09 - 11:23 - کد خبر: 5229 نسخه چاپی

نصر: دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به ابراهیم شکوری از نحوه میزبانی ارومیه در مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا قدردانی کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، «ویندزور جان» (w∂n∃z∇r j⇑n) در این نامه ضمن تبریک صعود تیم ملی فوتسال ایران به مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۰ ترکمنستان، موفقیت در سازماندهی و برگزاری رقابت‌های مرحله مقدماتی در ارومیه را قابل توجه خوانده است.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی در این خصوص گفت: در این نامه میزبانی فوق‌العاده ارومیه ای ها مورد تاکید نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و دیگر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها قرار گرفته که امیدواریم بتوانیم این روند را در مسابقات آینده نیز شاهد باشیم.

حسین نیرویار بیان کرد: مسابقات مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا طی روزهای اول تا سوم آبان ماه جاری با حضور هفت تیم منطقه مرکز و جنوب آسیا برگزار شد.

در این رقابت ها تیم های ایران، ترکمنستان، جمهوری قرقیز، نپال، ازبکستان، تاجیکستان  افغانستان حضور داشتند که تیم های ایران، جمهوری قرقیز، ازبکستان و تاجیکستان به‌همراه ترکمنستان (میزبان مرحله نهایی) به دور پایانی صعود کردند.

انتهای پیام/

قدردانی دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از میزبانی شایسته ارومیه نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار