مدیرکل ورزش و جوانان استان؛

یادواره شهدای ورزشکار آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

1400/07/19 - 13:20 - کد خبر: 52278 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: یادواره‌ی شهدای ورزشکار آذربایجان شرقی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می شود.

به گزارش نصر، ایوب بهتاج در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه والای شهدا و لزوم اشاعه‌ی فرهنگ ایثار و شهادت در میان ورزشکاران، اظهار کرد: جامعه‌ی ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی همه‌ی تلاش خود را برای نکوداشت یاد و نام شهدای ورزشکار استان به‌کار خواهد بست و با برگزاری یادواره‌ی شهدای ورزشکار آذربایجان‌شرقی از خانواده‌ی محترم شهدا تجلیل و همچنین مسابقات فرهنگی - ورزشی متعددی نیز برگزار خواهد شد.
وی افزود: جلسات متعددی را با اعضای ستاد برگزاری یادواره و دستگاههای اجرایی استان داشتیم تا یادواره ای در شأن شهدا برگزار شود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: این مراسم در محل سالن آمفی تئاتر مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز و با حضور حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان، آقای استاندار و سایر مسئولان استانی و همچنین خانواده‌های محترم شهدای ورزشکار استان برگزار خواهد شد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، به گفته‌ی بهتاج در این مراسم از خانواده شهید صمد اقدمی ورزشکار و کارمند اداره کل تربیت بدنی وقت به عنوان شهید شاخص ورزشکار در استان تجلیل خواهد شد.
انتهای پیام/
یادواره شهدای ورزشکار آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار