مربی تیم تراکتور؛

کادرفنی تراکتور به اهداف خود در اردوی تهران رسید

1400/07/18 - 15:26 - کد خبر: 52224 نسخه چاپی

نصر: مربی تیم فوتبال تراکتور از روند آماده‌سازی تیم و وضعیت بازیکنان ابراز رضایت کرد و گفت: کادرفنی تراکتور به اهداف خود در اردوی تهران رسید.

به گزارش نصر، حسین خطیبی در خصوص اردوی یک هفته‌ای تراکتور در تهران، اظهار کرد: اردوی تهران با اهداف شناخت وضعیت فنی و بدنی بازیکنان، بررسی شرایط بازیکنان جدید، برگزاری بازی دوستانه و رسیدن به هماهنگی و آمادگی مطلوب برگزار شد. وی ادامه داد: ما توانستیم نقاط قوت و ضعف تیم را در این اردو بشناسیم و بر اساس آنالیزهای انجام شده، طی چند روز آتی برای رفع نقاط ضعف تلاش خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه در مجموع وضعیت تیم خوب و رضایت‌بخش است، خاطرنشان کرد: با اینکه نسبت به سایر تیم‌ها کمی دیر شروع کرده‌ایم، ولی وضعیت راضی کننده بوده و تیم با جذب چند بازیکن، کامل‌تر می‌شود.
خطیبی با اشاره به بازی دوستانه مقابل تیم هوادار، گفت: با اینکه بازیکنان تازه تمرینات بدنسازی را پشت سر گذاشته بودند، اما وضعیت‌شان رضایت‌بخش بود و بازی خوب و برتری نسبت به حریف انجام دادند.
وی در خصوص بازی دوستانه مقابل مس رفسنجان نیز گفت: ما در نیمه‌ی نخست این بازی فوتبال خوب و برتری نسبت به حریف به نمایش گذاشتیم. نیمه دوم نیز از بازیکنان جوان استفاده کردیم تا شرایط‌ آنان ارزیابی کنیم.
وی بیان کرد: ما هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم و روی یک غافلگیری از ضربه ایستگاهی گل دریافت کردیم. هر چند از چند بازیکن اصلی مثل هادی محمدی، عبدالله حسینی، محمدرضا اخباری و ... به دلیل مصدومیت جزئی استفاده نکردیم.
مربی تراکتور خاطرنشان کرد: اکنون ما از وضعیت تمامی بازیکنان شناخت کافی را داریم و برای رساندن آنان به شرایط مطلوب، برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
خطیبی در پایان گفت: تمریناتمان را برای برگزاری بازی نخست لیگ برتر، در تبریز پیگیری خواهیم کرد تا با آمادگی مطلوب به مصاف گل گهر برویم. ‏
انتهای پیام/
کادرفنی تراکتور به اهداف خود در اردوی تهران رسید خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار