مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز انتقاد کرد:

افزایش سوانح با تداوم خاموشی‌های معابر تبریز

1400/07/18 - 14:09 - کد خبر: 52217 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل سازمان ترافیک شهرداری تبریز گفت: ایمنی ترافیک شب ودید مناسب وراحت رانندگان وعابرین پیاده نیازمند تامین استاندارد روشنایی معابر است که متاسفانه این روزها با وجود مکاتبات انجام گرفته اقدام موثری صورت نپذیرفته است.

به گزارش نصر، مدیر عامل سازمان با بیان این مطلب گفت: هدف اصلی ازایجاد روشنایی در شریانهای اصلی و دیگر معابر اصلی و فرعی شهری دستیابی به حدی ازقابلیت دید برای رانندگان و عابرین پیاده می باشد، بطوریکه دید سریع، دقیق وراحت برای آنها امکانپذیر باشد.
روشنایی مناسب و استاندارد معابر با تقویت توانایی دید راننده می تواند مانع بروز تصادفات و حوادث ترافیکی در شب گردد همچنین روشنایی برای عابرین پیاده ‌و دوچرخه سواران اهمیت دوچندان دارد.
اصغر آدی بیگ افزود: شهرداری و سازمان ترافیک و همه ارگانهای مرتبط در مقابل جان مردم مسئول هستند اما متاسفانه با وجود مکاتبات انجام پذیرفته با اداره برق اقدام موثری در خصوص تامین روشنایی مورد نیاز معابر کلانشهر تبریز صورت نپذیرفته است هرچند همه می دانیم و اذعان داریم روشنایی مهمترین عامل تاثیر گذار بر کاهش تصادفات وتامین ایمنی درترددهای شبانه می باشد.
انتهای پیام/
 افزایش سوانح با تداوم خاموشی‌های معابر تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار