استاندار آذربایجان شرقی خطاب به رئیس قوه قضائیه؛

آقای رئیسی، گردن ظالمان و مفسدان را بفشارید

1398/08/09 - 10:07 - کد خبر: 5219 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با تقدیر از رویکرد ضد فساد رئیس قوه قضائیه، گفت: آقای رئیسی، گردن ظالمان و مفسدان را بفشارید.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی در نشست صنعتگران، کارآفرینان و کارگران آذربایجان شرقی با رئیس قوه قضائیه که هم اکنون در دادگستری آذربایجان شرقی در حال برگزاری است، اظهار داشت: حجت‌الاسلام رئیسی با حضور در راس قوه قضائیه به اصطلاح دانشگاهی، یک «رنسانس» در گسترش عدالت و مبارزه با فساد ایجاد کرده است.

وی در ادامه شعری از استاد شهریار با مضمون عدالت خواند و خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: آقای رئیسی، گردن ظالمان و مفسدان را بفشارید.

وی با بیان اینکه در این 11 ماه مسئولیت خود استانداری به همت نماینده ولی فقیه در استان اقدامات فراوانی در راستای مبارزه با فساد و برقراری عدالت اجرا شده است، افزود: آذربایجان شرقی امروز یکی از امن‌ترین و پاک‌ترین استان‌های کشور است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در یکی دو ماه گذشته 1500 پروژه افتتاح کردیم ولی متاسفانه این پروژه ها تبسمی در چهره مردم ایجاد نکرده است، ابراز داشت: نوعی نارضایتی در اذهان عمومی هست که نتوانستیم این پروژه ها را به رضایت تبدیل کنیم ولی خوشبختانه کاری که در مبارزه با ظلم و فساد شد، اعتماد و امیدی ایجاد کرده که از این بابت منت دار شما به عنوان ریاست قوه قضائیه هستیم.

پورمحمدی به دیدار دانشگاهیان با حجت‌الاسلام رئیسی در دوران مدیریت آستان قدس اشاره کرد و گفت: در دیدار با روسای دانشگاه ها رویکرد و استراتژی شما را درک کردیم که به دنبال تحول هستید.

وی ادامه داد: ما آیت الله رئیسی را به واقع صاحب فکر و اندیشه می دانیم که امیدواریم این نهضت عدالت و ضد فساد ادامه یابد، امیدوارم این تفکر در قوه قضائیه ریشه بدواند.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه آذربایجان شرقی با وجود اینکه یکی از صنعتی ترین استان ها بوده و بیشترین واحد صنعتی را دارد، اما کمترین مشکل کارگری و صنعتی را داشتیم ابراز داشت: در مسیر تولید و اشتغال، فعالان اقتصادی دست به جهاد واقعی زدند و تولید و اشتغال را حفظ کردند.

انتهای پیام/

آقای رئیسی، گردن ظالمان و مفسدان را بفشارید نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار