فرهنگی تاکید کرد؛

لزوم تخصیص شعبه مستقل برای رسیدگی به شکایات اقتصادی

1398/08/09 - 09:55 - کد خبر: 5215 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر خواستار تخصیص شعبه مخصوص قضایی برای رسیدگی به مسائل و مشکلات حقوقی تولیدکنندگان شد.

به گزارش نصر، "محمدحسین فرهنگی" صبح امروز در نشست رئیس قوه قضائیه با صنعت‌گران، تولیدکنندگان و کارآفرینان آذربایجان‌شرقی افزود: عملکرد اخیر و چشمگیر قوه قضائیه در برخورد با فساد، زمینه اعتماد را بین مردم ایجاد کرده است. 

وی بدر ادامه پیشنهاد داد: قضات به مقوله کارآفرینی و تجارت باید به صورت تخصصی توجه کنند، زیرا روایت است که تجارت‌گران ابتدا باید فقه یاد بگیرند و بعد تجارت کنند. 

این نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاق افتاده است که گاهاٌ برخی تولیدکنندگان به خاطر نبود اطلاع کافی قاضی از مسائل اقتصادی، بازداشت شده و آبرویش می‌رود و سپس تبرئه می‌شود و این درست نیست و پیشنهاد می شود شعبه مخصوصی برای رسیدگی به مسائل اقتصادی پیش بینی شود.

فرهنگی در ادامه به لزوم برگزاری کارگاه‌ها برای آموزش قوانین اقتصادی و مسائل بخش تولید، ادامه داد: ما قوانین مصوب داریم که در راستای تولید و حمایت است که اجرا نمی‌شود و در مجلس نیز سوال و جواب و استیضاح دارد ولی تمام‌کننده نیست. 

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: قانون بهبود فضای کسب و کار قانون خوبی است که در برخی ابعاد اجرا نمی‌شود.

فرهنگی ابراز کرد: احکام تصویب شده برای برنامه و بودجه است که اجرا نمی‌شود و قاعدتا داد این مردم را می‌تواند از نظام بانکی بستانند زیرا آنها باید ۴۰ درصد منابع خود را به تولید معدن اختصاص دهند که برخی انجام می‌دهند و برخی صفر درصد هم انجام نمی‌دهند. 

انتهای پیام/

لزوم تخصیص شعبه مستقل برای رسیدگی به شکایات اقتصادی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار