خبر/

چهار بازیکن جدید در اردوی سبزپوشان

1400/07/17 - 14:05 - کد خبر: 52135 نسخه چاپی

نصر: تیم ماشین‌سازی تبریز چهار بازیکن جدید جذب کرد.

به گزارش نصر، تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز که برای یک اردوی تدارکاتی در تهران به سر می‌برد، 4 بازیکن جدید برای حضور در لیگ دسته یک ایران جذب کرد.
جواد جلیلی، سنگربان فصل گذشته تیم شمس آذر قزوین پس از مذاکره و توافق با مدیرعامل باشگاه با عقد قراردادی رسما به تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز ملحق شد.
دروازه‌بان جدید سبزقبایان مرندی بوده و سابقه حضور در تیم‌های امید و بزرگسالان ماشین‌سازی، پتروشیمی و عقاب تبریز را در کارنامه خود دارد.
لازم به ذکر است که جلیلی سال گذشته با تیم آلیانس جمهوری آذربایجان به توافق رسیده بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا انتقال وی به تیم آذربایجانی منتفی شد.
مهدی کربلایی، مدافع فصل گذشته هوادار تهران پس از مذاکره و توافق با مدیرعامل باشگاه با عقد قراردادی رسما به تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز پیوست.
مدافع جدید سبزقبایان سابقه حضور در تیم‌های گسترش‌فولاد تبریز، استقلال تهران، فجر شهید سپاسی شیراز، مس رفسنجان، ملوان بندر‌انزلی، خونه به خونه بابل و گل‌گهر سیرجان را در کارنامه خود دارد.
علی وطن‌دوست، هافبک فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور پس از مذاکره و توافق با مدیرعامل باشگاه به جمع شاگردان علیرضا اکبرپور ملحق شد.
وطن‌دوست به عنوان سهمیه امید به جمع سبزقبایان پیوسته است.
انتهای پیام/
چهار بازیکن جدید در اردوی سبزپوشان خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار