عضو اتاق بازرگانی تبریز مطرح کرد:

ضرورت برخورد با عوامل و انتصابان متخلفان

1398/08/09 - 09:54 - کد خبر: 5213 نسخه چاپی

نصر: عضو اتاق بازرگانی تبریز گفت: چرا باید برخورد با متخلفان فقط باشد و کاری با احکام انتصابان و عوامل آن مشکلات هر چند در سال‌های پیش نباشد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، ابوالفتح ابراهیمی  امروز در نشست با صنعت‌گران، تولیدکنندگان و کارآفرینان آذربایجان‌شرقی در سفر یک روزه رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: تیم فعلی بازوان توانمند از صنعت و تولید هستند زیرا در کارنامه آنها احیای کارخانجات ورشکسته زیادی وجود دارد که منجر به اشتعال هزاران نفر شده است.

مدیرعامل کارخانه تراکتورسازی با تاکید بر اینکه مشکلات تولیدکنندگان فراتر از این حرف‌هاست، گفت: اهتمام به قوانین مسکوت مانده، عدم همراهی بانک‌ها از دیگر مشکلات است. 

وی با اشاره بر اینکه حضور قوه قضاییه می‌تواند این مشکلات را حل کند و قوانین را به اجرا در بیاورد، گفت: چرا باید یک کشور محیط زیست مستمسکی برای کارخانجات باشد و درب کارخانه‌های موتورسازی دیزلی را ببندیم  و منتظر واردات تست موتور هستیم در حالی که امریکا به واسطه ایجاد اشتغال از معاهده‌ها اروپایی خارج می‌شود. 

ابراهیمی با گلایه از برخی تحریم‌ها و فشارهای آن روی تولید قطعات، گفت: تا کی باید کارگران و صنعت‌گران شاهد تضییع حقوق خود و هدررفت بین‌الملل باشد ولی اقدامات قوه قضاییه در خشک کردن ریشه‌های این تخلف‌ها خواهیم بود. 

وی متذکر شد: چرا باید برخورد با متخلفان فقط باشد و کاری با احکام انتصابان و عوامل آن مشکلات هر چند  در سال‌های پیش نباشد. 

ابراهیمی بیان کرد: از شما می‌خواهیم تا برگزاری دادگاه‌های تخصصی برای صنعت‌گران را جزو اولویت قوه قضائیه باشد. 

انتهای پیام/

ضرورت برخورد با عوامل و انتصابان متخلفان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار