مدیر منطقه هشت عملیات گاز ایران؛

۱۴میلیارد مترمکعب گاز در منطقه هشت انتقال یافت

1400/07/17 - 11:20 - کد خبر: 52102 نسخه چاپی

نصر: مدیر منطقه هشت عملیات گاز ایران گفت: ۱۴ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در نیمسال نخست امسال از طریق تاسیسات و خطوط لوله این منطقه انتقال یافت.

به گزارش نصر، فیروز خدائی روز شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: گاز انتقالی از این منطقه جهت مصارف خانگی، نیروگاه ها، صنایع و صادرات بوده و حدود  ۹ میلیارد متر مکعب آن به شرکت های گاز استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و کردستان تحویل گردیده است.
وی افزود: این میزان گاز انتقالی از منطقه ۸ عملیات انتقال گاز در مجموع افزایش ۳۰ درصدی میزان گاز انتقالی، نسبت به مدت مشابه سال۹۹ را نشان می دهد.
مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران اظهار کرد: به دلیل حساسیت و اهمیت مصرف گاز طبیعی در بخش های مختلف، فعالیت ها در واحد های مختلف عملیاتی با نظم و هماهنگی خاص به صورت شبانه روزی در حال انجام بوده تا هیچ مشکلی از بابت قطع و افت فشار گاز در فصول مختلف سال بوجود نیاید.
خدائی بیان کرد: با در نظر گرفتن افت دما در اوایل نیمه دوم سال و کوتاه بودن فصل کاری در مناطق سردسیر، ضرورت دارد استفاده بهینه از نعمت گاز طبیعی در کشور نهادینه شده و تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات مطلوب و جلوگیری از هدر رفت این انرژی پاک، صورت پذیرد.
انتهای پیام/
۱۴میلیارد مترمکعب گاز در منطقه هشت انتقال یافت خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار