مالک باشگاه ماشین‌سازی؛

در ماشین‌سازی تیمی جوان و بومی خواهیم ساخت/ اکبرپور پرورش‌یافته مکتب ماشین‌سازی است

1400/07/14 - 10:55 - کد خبر: 52000 نسخه چاپی

نصر: مالک باشگاه ماشین‌سازی گفت: این باشگاه از تمامی ظرفیت‌های موجود شمال‌غرب برای تشکیل تیمی جوان و بومی استفاده خواهد کرد.

به گزارش نصر، یونس قربانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اظهار داشت: از یک ماه پیش تمرینات تیم ماشین‌سازی با بازیکنان بومی و جوان آغاز شده و یک اردوی یک هفته‌ای هم در تهران برگزار کردیم و با نظر سرمربی بازیکنانی هم جذب تیم شده‌اند.
وی گفت: از هفته گذشته تمرینات‌مان را در تبریز ادامه داد و یک اردوی تدارکاتی دیگر به مدت 10 روز در تهران خواهیم داشت.
مالک باشگاه ماشین‌سازی در مورد اهداف این باشگاه افزود: تلاش می‌کنیم یک تیمی بومی و جوان را ببنیدم و بازیکنانی که علاقه و تعصب دارند به فوتبال آذربایجان و ماشین‌سازی را جذب کرده و اکثر نفرات تیم ما بومی هستند و از بچه‌های خود آذربایجان و چند بازیکن با تجربه گرفتیم و ان‌شاءالله روند تمرینات به خوبی طی و یک تیم قوی و مطلوب برای لیگ یک روانه خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: جا دارد از آقای زنوزی تشکر کنم که در دو سه هفته گذشته شخصا در مورد مسائل قبلی ماشین‌سازی ورود کرده و پیگیر هستند تا وضعیت انتقال مالکیت باشگاه حل شد و به‌زودی مشکل تیم هم خواهد شد همچنین بدهی‌های گذشته ماشین‌سازی در حال پرداخت و تسویه است و فکر نمی‌کنم در این مورد مشکلی پیش آید.
قربانی متذکر شد: پنجره تیم ماشین‌سازی که بسته است در حال باز شدن است و یک بخش زیادی از بدهی‌ها پرداخت و به هواداران تیم ماشین‌سازی نوید می‌دهم ان‌شاءالله در فرصت‌های باقیمانده مشکلات تیم حل خواهد شد و ما هم تلاش می‌کنیم تعهدات که برعهده‌مان است، عمل کرده و در یک تعامل خوب مسائل حل شود.
این استاد دانشگاه که خود سابقه بازی در باشگاه و تیم دانشگاه تبریز را دارد، در مورد تجربه جدید مدیریتی‌اش یادآور شد: مالکیت تیم ماشین‌سازی تجربه جدیدی است و باید بگویم دنیا واقعیت و کار با فضای آموزشی و مسائلی که در دانشگاه مطرح می‌شود، کاملا متفاوت است و در دانشگاه ما با تئوری‌ها و ایده‌آل‌ها سروکار داشتیم و برنامه‌‌ریزی می‌کردیم. خدا را شاکرم که این توفیق و شانس را داشتم که این تئوری‌ها و این نظریات ر در عمل هم پیاده کنیم و کار اجرایی در کشور ما خیلی سخت است و به ویژه در فوتبال، اما ما تلاش می‌کنیم این نظریات و تئوری‌ها را در عمل پیدا کنیم.
مدیر عامل باشگاه ماشین سازی تبریز اضافه کرد: ‌‌بزرگترین هدف ما در این فصل حفظ و تقویت تیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شمال‌غرب کشور و بها دادن به بازیکنان بومی و گمنام که دیده نمی‌شوند و جا دارد از آقایان اکبرپور و سادات تشکر کنم که هدف این مربیان هم‌ دادن بها به بازیکنان بومی است و امیدواریم نتیجه‌اش را در این فصل و فصل‌های بعدی ببینیم.
قربانی در مورد توافق با سرمربی تیم بیان داشت: با اکبرپور چند جلسه صحبت کردیم، وی مربی با انگیزه و سالمی است و جزو خانواده مکتب ماشین‌سازی بوده و نظر هیات مدیره هم انتخاب مربی بومی بود و  فرصت خوبی هم برای ایشان است تا خود را از ابتدای فصل نشان دهد و تعامل خوبی داریم و اعتقادم به سلامت و توانمندی ایشان است و اکبرپور از ستاره‌های فوتبال کشور بوده که سابقه بسیار خوبی هم دارد و امیدواریم با تجربه خوبی ایشان شاهد تیم ماشین‌سازی قدرتمند و قوی  باشیم.
انتهای پیام/
در ماشین‌سازی تیمی جوان و بومی خواهیم ساخت/ اکبرپور پرورش‌یافته مکتب ماشین‌سازی است خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار