خبر/

تکواندوکار تبریزی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حضور می‌یابد

1400/07/14 - 09:40 - کد خبر: 51993 نسخه چاپی

نصر: مربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیررضا صفر خانلو تنها تکواندوکار تبریزی به همراه وی به عنوان مربی در ترکیب تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حضور خواهیم داشت.

به گزارش نصر، حامد جعفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا از بیست و یکم مهر جاری در تهران و به میزبانی خانه تکواندو برگزار خواهد شد.
مربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در هشت وزن جهانی ۵۴-، ۵۸-، ۶۳-، ۶۸-، ۷۴-، ۸۰-، ۸۷- و ۸۷+ کیلوگرم پیگیری خواهد شد، خاطرنشان کرد: سه تیم دانشگاه آزاد اسلامی،  کن و شهرداری ورامین از کشورمان جواز حضور در این مسابقات را کسب کردند و همچنین امیررضا صفرخانلو تکواندوکار تبریزی در وزن سوم ۶۳- کیلوگرم در این رقابت ها حاضر خواهد شد.
جعفری گفت: هدایت تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی برعهده سید نعمت خلیفه به عنوان سرمربی و اسماعیل اسماعیل پور،  علی رضایی و وی به عنوان مربی بوده و همچنین رضا ایمان زاده نیز به عنوان مدیرفنی و سرپرست این تیم می‌باشد.
وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون موفق شده پنج عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را به نام خود ثبت کند، عنوان کرد: ۲ روز قبل از شروع مسابقات تمامی حاضرین در این مسابقات تست پی سی آر خواهند داد و بعد از اینکه نتایج آزمایش منفی شد قرعه کشی مسابقات انجام خواهد شد و قرعه کشی بر اساس نفرات حاضر در هر وزن انجام گرفته و در هر وزن سه نفر برتر معرفی خواهند شد.  
گفتنی است، مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در سطح G۱ بوده و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳.۶ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.
انتهای پیام/
تکواندوکار تبریزی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حضور می‌یابد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار