خبر/

دستور وزیر ارتباطات برای بررسی فوری کیفیت شبکه ارتباطی کشور

1400/07/12 - 12:00 - کد خبر: 51917 نسخه چاپی

نصر: با دریافت شکایات مردمی از کیفیت شبکه ارتباطی در برخی از نقاط کشور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور بررسی سریع این موضوع را صادر کرد.

به گزارش نصر، مدتی است کاربران شبکه‌های اجتماعی به کندی و مشکلاتی که در دسترسی به اینترنت دارند، برای شماره‌ای که از سوی وزیر ارتباطات منتشر شده، پیامک می‌فرستند و از او درخواست دارند این مساله را پیگیری کند.
به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات، با دریافت شکایات مردمی از کیفیت شبکه ارتباطی در برخی از نقاط کشور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور بررسی سریع این موضوع را صادر کرد.
در پی دریافت برخی گزارشات مردمی از طریق سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و گلایه برخی کاربران فضای مجازی درباره کندی شبکه در ساعات پیک مصرف در برخی از نقاط کشور، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات، برای پیگیری دقیق و رسیدگی سریع به موضوع دستور داد.
بر اساس این دستور رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی موظف شده است با همکاری مدیرعامل شرکت زیرساخت، پس از بررسی دقیق گزارشات مردمی، راهکارهای رفع سریع اشکالات ارتباطی را ارائه و گزارش اقدامات اجرایی را به مردم اطلاع رسانی کنند.
انتهای پیام/
دستور وزیر ارتباطات برای بررسی فوری کیفیت شبکه ارتباطی کشور خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار