/ اطلاع رسانی /

آل سات پرداخت، درگاهی آسان برای همه کسب و کارها

1400/07/12 - 08:40 - کد خبر: 51885 نسخه چاپی

نصر: مدیر روابط عمومی آل‌سات پرداخت گفت: آل سات پرداخت جلوه‌ای برای کسب اعتماد مشتریان، تسویه حساب منظم و سریع طبق سیکل شاپرک، قابل اتصال به سیستم تسهیم از مبداء و تسویه طبق اعلام مشتریان است. ما محدودیت‌های اخیر کارت به کارت و معضل فیشینگ و رسیدهای جعلی مورد تاکید پلیس فتا را برای کسب و کارها بصورت کامل حل کرده‌ایم.

به گزارش نصر، "بهمنی" به ماهیت فعالیت درگاه اینترنتی مستقیم و واسط از طریق آل‌سات اشاره کرد و گفت: آل سات پرداخت به‌عنوان اولین پرداخت‌یار رسمی شاپرک در شمال‌غرب کشور، دارای مجوز از بانک مرکزی ج.ا.ا، با در اختیار قراردادن زیرساخت فنی و تخصصی در پیاده‌سازی و ارائه خدمات نوین در حوزه‌ی پرداخت الکترونیک، روزانه میزبان چندین هزار تراکنش از سوی کسب و کارهای فعال حقیقی و حقوقی در بستر وب و فروشندگان فعال در شبکه‌های اجتماعی است.
وی به پشتیبانی قوی کسب و کارهای اینترنتی و اینستاگرامی اشاره کرد و گفت: تیم پشتیبانی آل‌سات پرداخت در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز، آماده پاسخگویی و تسهیل در تسویه مشتریان کسب و کار شما و راهنمایی پذیرندگان محترم می‌باشد.
بهمنی به ایجاد حساب کاربری آسان آل سات پرداخت اشاره کرد و گفت: با عضویت رایگان و ایجاد سریع درگاه پرداخت اختصاصی، نام و لوگوی کسب و کارتان را در صفحه‌ی پرداخت بانکی خود قرار داده و با برند تجاری‌تان، پرداخت‌های مشتریان را مدیریت نمایید.

مدیر روابط عمومی شرکت آل سات به تسویه حساب سریع و منظم این برنامه خاطرنشان کرد و افزود: کلیه تسویه حساب‌ های پذیرندگان، مطابق با سیکل شاپرک و به طور منظم و دقیق، با امن‌ترین پروتکل های بانکی واریز شده و قابلیت گزارش‌گیری لحظه ای با نام و حتی شماره کارت و شماره همراه متعلق به مشتری را برای بخش حسابداری‌ مشترکین ممکن می سازد.
بهمنی به پلاگین و‌ ماژول های متفاوت متناسب با هر زبان برنامه نویسی اشاره کرد و اذعان داشت: آل‌سات پرداخت با داشتن تیم فنی مجرب، انواع پلاگین‌ها و ماژول‌های کاربردی را برای استقرار و پیاده‌سازی در انواع کسب و کارها با هر زبان برنامه نویسی آماده‌سازی کرده ‌و بصورت مکرر نیز در حال توسعه زبان‌های مورد درخواست مشتریان است.

وی تصریح کرد: با عضویت در پرتال پذیرندگان آل‌سات پرداخت و دریافت درگاه پرداخت اختصاصی برای وب سایت و یا پیج اینستاگرامی و تلگرامی خود، می‌توانید در اسرع وقت و بدون طی کردن بروکرواسی اداری و پیچیدگی‌های بانکی، صاحب صفحه‌ی پرداخت بانکی با نمایش برند کسب و کارتان، ضمن راحتی تسویه با مشتریان خود، اعتبار سازمانی و توسعه شغلی خودتان را رقم بزنید.
بهمنی با بیان اینکه اکثریت کسب و کارها مشکل اساسی در تسویه وجوه قابل پرداخت توسط مشتریان را دارند، عنوان کرد: مشترکین مجبور هستند که اطلاعات بانکی خود از جمله عکس کارت بانکی را به مشتریان ارسال و یا از طریق پیامک شماره کارت بانکی را برای دیگران ارسال نمایند.
مدیر روابط عمومی شرکت آل سات گفت: در این میان امکان جعل تصویر رسید بانکی نیز بارها مشاهده و توسط پلیس فتا گزارش شده است اما با استفاده از صفحه پرداخت شخصی، دیگر نیازی به این کار نیست. با ارائه لینک صفحه پرداخت، مشتریان به راحتی می‌توانند وجوه خود را طبق فاکتور آنلاین پرداخت کرده و حتی صاحبان کسب و کارها قادر هستند، میزان مبلغ دریافتی را تنظیم و به مشتری ارسال نمایند.
وی ابراز کرد: ارائه لینک تصویری کد اختصاصی Qr کد برای محصولات و خدمات نیز از دیگر سرویس‌های پرداختی آل‌سات بوده و به دارندگان کسب و کارهای مختلف کمک می کند تا با اشتراک‌گذاری تصویر لینک اختصاصی پرداخت محصولات و خدمات برای مشتریان (به تفکیک هر خدمت یا محصول)، با امنیت بالایی دریافت اینترنتی پول را به انجام رسانند.

بهمنی اذعان کرد: کسب و کارهای اینستاگرامی و خانگی می‌توانند با فروشگاه ساز رایگان آل‌سات، به راحتی بستر کسب و کار اینترنتی خود را تحت وب ایجاد نموده و با قراردادن عکس و قیمت و توضیحات اجناس و یا خدمات‌شان، از محیط سنتی دفتر و یا مغازه فیزیکی فراتر رفته و تبادل کالا و خدمات خود را از شبکه‌های اجتماعی به محیط تحت وب با قابلیت جلب اعتماد بیشتر مشتریان، انتقال دهند.
وی در پایان تاکید کرد: کلیه مشتریان آل‌سات شامل همه پذیرندگان و صاحبان تراکنش‌های ایشان، با اولین تراکنش، عضو باشگاه مشتریان آل‌سات شده و این مهم فرصتی برای ارائه هرچه بیشتر خدمات مشتری مدارانه برای همراهان همیشگی و وفادار آل‌سات پرداخت است. همه اعضای خانواده بزرگ آل‌سات پرداخت بعد از ثبت نام، عضو افتخاری باشگاه مشتریان هستند و می‌توانند از طرح‌های ویژه، جوایز و تخفیف‌های شگفت‌انگیز آن بهره‌مند شوند.
نکته جذاب اینجاست که این عزیزان هرچه در تراکنش های خود فعال‌تر باشند، از تخفیف‌های بیشتری هم برخوردار خواهند بود و شانس برنده شدنشان در قرعه‌کشی‌های ماهانه آل‌سات پرداخت بیشتر خواهد بود.
انتهای پیام/
 آل سات پرداخت، درگاهی آسان برای همه کسب و کارها سحر مغفرت


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار