دختران هنجارشکن دستگیرشده در مراغه حالت عادی نداشتند

1400/07/11 - 21:32 - کد خبر: 51882 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی با مضمون برخورد پلیس با سه دختر در این شهرستان، گفت: این دختران دستگیرشده حالت عادی نداشتند و به دلیل رفتار هنجارشکنانه دستگیر شدند.

به گزارش نصر، سرهنگ توحید فارسی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: حدود دو هفته پیش شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفتند و حضور سه دختر در پارک یادگاران که با حالت غیرعادی، رفتارهای نابهنجار داشتند را به پلیس اطلاع دادند.
وی ادامه داد: در این راستا پلیس بلافاصله در صحنه حضور یافت و نسبت به هدایت آنان به مراکز انتظامی اقدام کرد؛ البته یکی از این افراد که با مصرف بیش از حد مواد غیرمجاز دچار مسمومیت شده بود، جهت مداوا به مراکز درمانی اعزام شد.
وی اضافه کرد: این افراد پس از اقدامات قانونی به علت نداشتن وضعیت عادی به جهت مصرف مواد غیرمجاز به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
وی توصیه کرد که خانواده‌ها در جهت تربیت و کنترل جوانان و فرزندان مراقبت بیشتری به عمل آورند تا دچار انحراف و آسیب اجتماعی نگردند و جوانان نیز در معاشرت‌ها دقت لازم را داشته باشند و با دوستان ناباب همراه نشوند.
به گزارش ایرنا در توضیحات که همراه با این فیلم در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، دستگیری این دختران را وارونه جلوه داده و آن را به حجاب ربط داده بودند.
انتهای پیام/
دختران هنجارشکن دستگیرشده در مراغه حالت عادی نداشتند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار