خبر/

رشد ۱۸ درصدی ازدواج در ملکان

1400/07/11 - 21:54 - کد خبر: 51881 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره ثبت احوال ملکان گفت: طی نیمه نخست امسال ۷۷۳ مورد ازدواج در سطح این شهرستان ثبت شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش نصر، مهدی پوریامهر روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی این شهرستان افزود: در این مدت ۱۱۶ مورد طلاق نیز ثبت شده که از کاهش ۱۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار است.
به گفته وی زاد و ولد نیز طی نیمه نخست سال جاری و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۴۵ درصد کاهش داشته تا جایی که در این مدت ۸۱۸ نفر به دنیا آمدند که از این تعداد ۴۱۳ فرزند پسر و ۴۰۵ فرزند دختر هستند.
وی همچنین به ثبت ۳۷۲ فوتی طی نیمه اول امسال اشاره و اظهار کرد: این آمار نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۶ درصد افزایش نشان می‌دهد که ۲۷۳ نفر از آنان ساکن ملکان و ۹۹ نفر دیگر از اهالی لیلان بودند. 

واکسیناسیون ۷۳ درصد افراد بالای ۱۸ سال
مسعود باقری، رئیس شبکه بهداشت و درمان ملکان نیز در این جلسه از واکسیناسیون ۷۳ درصدی افراد بالای ۱۸ سال خبر داد و افزود: تاکنون بیش از ۷۱ هزار و ۴۵۵ نفر دز اول و ۲۵ هزار و ۸۲۵ نفر دز دوم را دریافت کرده‌اند.

مهمترین وسیله برای پیشرفت داشتن آمار دقیق است
فرماندار ملکان نیز در این جلسه ضمن تشکر از روسای ادارات در خصوص همکاری با اداره ثبت احوال، بیان کرد: مهمترین وسیله برای پیشرفت یک جامعه در دست داشتن آمار دقیق است.
نقی محمدی افزود: دستگاه‌های متولی با برنامه‌ریزی دقیق می‌توانند آمار دقیق در دست داشته باشند و به پیشرفت قابل ملاحظه در اهداف و برنامه‌های خود دست یابند.
به گزارش ایرنا شهرستان ملکان با ۱۱۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۵۵کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی واقع است.
انتهای پیام/
رشد ۱۸ درصدی ازدواج در ملکان خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار