نایب رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست؛

کاشت یک میلیون درخت دروغ بزرگ است!

1400/07/11 - 20:49 - کد خبر: 51880 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر گفت: شعار یک میلیون اصله درخت، بعد از مدتی تبدیل به یک میلیون درخت و درختچه شد! اگر چه در مدت زمان تعریف شده هم عملی نشد، کاشت یک میلیون درخت دروغ بزرگ است!

به گزارش نصر، "احد صادقی" در گفتگو با نصر گفت: در زمان تبلیغات انتخاباتی یکی از برنامه های خود را اعلام کرده بودیم که در مدیریت شهری ارزیابی عملکردی نداریم و باید نظام ارزیابی عملکردی را استقرار کنیم.
وی ادامه داد: اگر بخواهیم نظام ارزیابی عملکردی داشته باشیم مقدمه اش داشتن برنامه است.
صادقی گفت: اگر برنامه جامعی در حوزه های مختلف نداشته باشیم، نظام ارزیابی اتفاق نمی‌افتد.
وی تاکید کرد: معتقدم برنامه ریزی و نظام ارزیابی در حوزه فضای سبز باید در تبریز صورت بگیرد.
وی ادامه داد: اینکه فضای سبز تبریز اکنون در این وضعیت قرار دارد بخاطر مدیریت های سلیقه ای است.
نایب رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست، تصریح کرد: اولین فقدان فضای سبز تبریز نبود برنامه جامع فضای سبز است.
وی اضافه کرد: اگر برنامه داشته باشیم می‌توانیم بگوییم بعد از ده سال مثلا سرانه فضای سبز به فلان عدد می رسد، یا در شبکه آب رسانی، تانکر حذف خواهد شد و تبریز را از تانکر های آب رسان نجات خواهد داد.
وی افزود: اگر این اتفاق بیفتد، مدیرانی که هر چهار سال یک بار می آیند با اجرای برنامه جامع فضای سبز بعد از 20 سال فضای سبز تبریز به یک نهایت خواهد رسید.
صادقی گفت: این برنامه جامع باعث می شود تا رفتار های سلیقه ای پایان یابد و عملکرد مدیر هر سال توسط شورا ارزیابی شود و در صورت رضایت، مدیر ابقا و به کار خود ادامه دهد.
عضو شورای شهر اظهار کرد: شعار یک میلیون اصله درخت، بعد از مدتی تبدیل به یک میلیون درخت و درختچه شد! اگر چه در مدت زمان تعریف شده هم عملی نشد، کاشت یک میلیون درخت دروغ بزرگ است!
وی ادامه داد: معتقدم فضای سبز یک خانواده است، کلیه عوامل فضای سبز یک خانواده لطیف است.
وی به اهمیت موضوع آب در فضای سبز پرداخت و گفت: موضوع آب در فضای سبز یکی از مهمترین موضوعات است، شبکه آب خام را باید در این دور شورا تمام کنیم، تا تمام مناطق دارای آب باشند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: سیاست پارک های محله محور را متناسب با خواست هر محله و اقتضای آن و توسعه باغات، ادامه خواهیم داد.
انتهای پیام/
 کاشت یک میلیون درخت دروغ بزرگ است! محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار