دادستان خداآفرین افزایش محدوده خمارلو را خواستار شد

1400/07/11 - 17:06 - کد خبر: 51872 نسخه چاپی

نصر: دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان خداآفرین افزایش محدوده شهر خمارلو به توجه به تغییرات گسترده جمعیتی و نیاز اهالی این شهر را خواستار شد.

به گزارش نصر، جمیل خانی روز یکشنبه در نشست حفاظت از حقوق عامه با محوریت بررسی بحران رانش زمین شهر خمارلو، با تاکید بر تسریع در تثبیت و پایدارسازی منطقه ای ناشی از رانش به وقوع پیوسته در منطقه، اظهار داشت: برای پیشگیری از ساخت و سازهای خارج از شهر باید افزایش محدوده شهر در دستور کار قرار بگیرد.
وی افزایش محدوده شهر خمارلو در شرایط کنونی را ضروری خواند و افزود: محدوده مصوب برای شهر خمارلو مربوط به دو دهه قبل بوده و این محدوده در حال حاضر پاسخگوی نیاز اهالی شهر خمارلو نمی باشد.
خانی با بیان اینکه موضوع افزایش محدوده شهر خمارلو از طریق دفتر فنی استانداری آذربایجان شرقی توسط دادستانی خداآفرین پیگیری می شود، اضافه کرد: باید توجه داشت که محدوده مصوب ۲۰ سال قبل با شرایط کنونی جمعیتی و اقتصادی و اجتماعی این منطقه همخوانی ندارد.
به گزارش ایرنا، خمارلو شمالی‌ترین شهر آذربایجان شرقی در کناره رودخانه ارس واقع شده و مرکز اداری شهرستان خداآفرین است که بالغ بر ۲ هزار نفر جمعیت دارد.
انتهای پیام/
دادستان خداآفرین افزایش محدوده خمارلو را خواستار شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار