نایب رئیس شورای شهر؛

از روزمرگی ها پرهیز کنیم/ اعضای شورا برای خزانه متمرکز اهتمام ویژه داشته باشند

1400/07/11 - 13:16 - کد خبر: 51850 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: از روزمرگی ها پرهیز کنیم و با برنامه پیش برویم؛ نگاه علمی، کار تیمی با اتحاد و بدون سیاسی کاری و پرهیز از رفتار ژورنالیستی موثر خواهد بود.

به گزارش نصر، "غلامرضا احمدی" در سخنان میان دستور خود گفت: خدا را شکر می کنم در این مدت کوتاه شاهد مجاهدت های اعضای شورا بودم و برای امورات شهر و شهرداری وقت می گذارند، این نتایج، باعث حل مشکلات شهر می شود. روحیه جهادی با احساس تکلیف، بدون خود نمایی و برای رضای خدا کار کردن کار ساز خواهد شد.
وی اضافه کرد: طبق اطلاعات در دوره های قبل کمتر از ۳۰ درصد دستور جلسه ها مورد اهتمام شهرداری شده است و این برای ما قابل قبول نمی باشد.
وی ادامه داد: از روزمرگی ها پرهیز کنیم و با برنامه پیش برویم؛ نگاه علمی، کار تیمی با اتحاد و بدون سیاسی کاری و پرهیز از رفتار ژورنالیستی موثر خواهد بود.
وی اظهار داشت: مصوبات کمسیون ها را چطور پیگیری خواهیم کرد؟ انتطار است استراتژی شورا و کمیسیون‌ها بیشتر تبیین شود.
وی اضافه کرد: طبق اطلاعات دوره‌های قبل، کمتر از ۳۰ درصد مصوبات شورا مورد اهتمام همکاران شهرداری قرار گرفته است، این نقیصه باید برطرف شود.
وی ادامه داد: توجه جدی به شهرسازی و معماری اسلامی، ساماندهی بافت فرسوده و مناطق حاشیه‌نشین، توجه جدی به محیط‌زیست و فضای سبز، ایجاد درآمد پایدار، مبارزه با بی‌عدالتی و فساد، توسعه حمل و نقل عمومی، تعامل با مدیران شهری، استانی و کشوری باید در اولویت شهرداری قرار گیرد.
وی تاکید کرد: حسابرسی از شرکت ها و سازمان به صورت جدی پیگیری شود، عدالت محور بودن بودجه باید تحقق پیدا کند، باید بودجه خزانه متمرکز تحقق پیدا کند، بودجه سال جاری را چه کسی بررسی می کند؟ آسیب شناسی بودجه در دستور کار باشد.  
احمدی افزود: عدالت‌محور بودن بودجه، از دیگر تاکیدات ماست، یکی از الزامات این امر ایجاد خزانه متمرکز است، امیدواریم اهتمام لازم برای عملیاتی شدن خزانه متمرکز انجام گیرد.
نایب رئیس شورا گفت: به عقیده من، رمز اجرایی شدن سایر سامانه‌های شفافیت، همین اجرایی شدن خزانه متمرکز است.
وی در سخنان میان دستور خود اضافه کرد: ارتقای بهره‌ری در سازمان‌ها از دیگر تاکیدات شوراست، سازمان فناوری اطلاعات شهرداری در این زمینه رکن اساسی می‌تواند باشد، زیرساخت‌های خوبی در این سازمان وجود دارد اما به نظر می‌رسد آنطور که باید و شاید این سازمان موفق عمل نکرده است.
عضو شورای شهر گفت: پروژه چهار راه ارتش مردم را بسیار ناراحت کرده است لطفاً برای این پروژه توجه ویژه ای شود.
وی در پایان به استفاده از نیروهای جوان و کار آمد در کنار مدیران اشاره کرد.
انتهای پیام/
از روزمرگی ها پرهیز کنیم/ اعضای شورا برای خزانه متمرکز اهتمام ویژه داشته باشند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار