شهردار تبریز تاکید کرد:

عزم شهرداری برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تبریز

1400/07/11 - 10:17 - کد خبر: 51823 نسخه چاپی

نصر: شهردار کلانشهر تبریز گفت: در بحث رفع خطر از مناطق حاشیه نشینی توسعه به صورت عمودی کار ما را سخت تر می‌کند و باید جلوی این مساله گرفته شود.

به گزارش نصر، "عباس رنجبر" در اولین جلسه حضور خود در جلسه علنی شورای شهر تبیین برنامه‌های مدیریت شهری پرداخت و افزود: در بحث رفع خطر از مناطق حاشیه نشینی توسعه به صورت عمودی کار ما را سخت تر می‌کند و باید جلوی این مساله گرفته شود.
وی اضافه کرد: در حوزه حاشیه‌نشینی دو موضوع باید پیگیری شود؛ اقداماتی که می‌تواند زندگی مردم را تسهیل کند و رفع خطر از مناطق حاشیه‌نشین.
وی افزود: با طرح‌های مقاوم سازی رفع خطر برخی ساختمان‌ها انجام می‌شود و برخی ساختمان‌ها باید از پایه برداشته شود و از نو ساخته شود.
رنجبر افزود: در حوزه حمل‌ونقل عمومی تولید داخلی وجود ندارد و واردات هم بسیار سخت و محدود است، تولید داخل در مورد اتوبوس نداریم، در استان پتانسیل‌هایی داریم، در حال بررسی هستیم که اتوبوس بخریم یا مینی‌بوس‌هایی که می‌تواند مناطق حاشیه و حومه شهر را پوشش دهند.
وی خاطرنشان کرد: اگرچه کارهایی انجام شده اما نیمه تمام مانده است، هنوز نتوانسته‌ایم صدور پروانه و ارایه خدمات را به صورت مجازی و آنلاین به شهروندان ارایه دهیم، این امر می‌تواند در شفاف‌سازی و مبارزه با فساد نقش‌ آفرین باشد.
انتهای پیام/
 عزم شهرداری برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار