عضو شورای شهر تبریز خواستار شد:

رسیدگی به وضعیت نماینده کارگران شهرداری تبریز

1400/07/11 - 10:04 - کد خبر: 51820 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر اسلامی شهر تبریز گفت: آقای عباسی به عنوان نماینده کارگران از کارگران دفاع کرده است اما معلوم نیست ایشان را کجا فرستاده اند، چرا باید کسی که حق و حقوق کارگر دفاع می کند اینچنین شود؟

به گزارش نصر، "حکیمه غفوری" در هجدهمین جلسه شورای شهر گفت: باید برای نیروی انسانی امنیت شغلی ایجاد شود.  کارکنان در رابطه با تبدیل وضعیت ها نگران هستند و باید آن ها را رفع کنیم. تعدد قراردادها و تبدیل وضعیت از جمله مسائلی است که کارکنان نگران آن هستند را باید حل کنیم.
غفوری گفت: آقای عباسی به عنوان نماینده کارگران از کارگران دفاع کرده است اما معلوم نیست ایشان را کجا فرستاده اند، چرا باید کسی که حق و حقوق کارگر دفاع می کند اینچنین شود؟
وی از شهردار خواست به این موضوع رسیدگی کنند.
انتهای پیام/
 رسیدگی به وضعیت نماینده کارگران شهرداری تبریز محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  سعید-م.   3 سالها پیش  

با سلام و تشکر از نصر نیوز بخاطر انعکاس این خبر مهم.
متاسفانه در شهرداری تبریز اضافه کاری و تبعید از محل کار و تهدیدات دیگر ابزاردست مدیران و مسئولین جهت پیشبرد اهداف خودشان شده بود که مدتهاست این صدا در گلوی کارمندان خفه شده بود و ترس از دست دادن شغل و امنیت شغلی باعث شده بود که حقوق کارمندان ضایع شود که این امر ناپسند و غیر انسانی با همت نماینده محبوب کارمندان شهرداری و عنایت شورای محترم شهرمون برای اولین بار و انشاالله آخرین بار اصلاح شده و دیگر تکرار نشود.با تشکر
پژوهشیار