کاظم محمودی:

تراکتور با زنوزی ادامه می‌دهد/ سال خوبی برای تراکتور رقم می‌خورد

1400/07/10 - 20:26 - کد خبر: 51797 نسخه چاپی

نصر: سرپرست تیم فوتبال تراکتور می‌گوید تیمش سال خوبی را در رقابت‌های لیگ برتر رقم خواهد زد.

به گزارش نصر، کاظم محمودی، سرپرست تیم فوتبال تراکتور عصر شنبه پس از قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ به نظر من قرعه‌کشی خوبی بود. امیدوارم بتوانیم بازی‌ها خوبی انجام دهیم. تراکتور جزو تیم‌هایی است که در چند سال گذشته شایسته قهرمانی بوده است اما مشکلاتی در تیم بوده است که ما در تلاش هستیم تا آن‌ها را یکی یکی برطرف کنیم. امیدوارم تماشاگران با حضور خود در استادیوم به ما کمک کنند.
او درباره حضور فیروز کریمی در تراکتور گفت:‌ آقای کریمی یکی بهترین مربی‌هایی است که در لیگ برتر فعالیت می‌کند و قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد. من فکر می‌کنم باشگاه با انتظارات آقای کریمی کنار می‌آید و امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی برای تراکتور رقم بخورد. ما تغییرات زیادی داشتیم و بازیکنان جوانی به خدمت گرفتیم. ما یک تیم جوان و با تجربه در کنار یکدیگر خواهیم داشت.
محمودی افزود: تراکتور با آقای زنوزی ادامه می‌دهد و مشکلات ما ان‌شاءالله برطرف خواهد شد. فوتبال ما بدون تماشاگر لذتی ندارد و امیدوارم با حضور تماشاگران بتوانیم شرایط بهتری برای خود رقم بزنیم. آقای زنوزی خیلی علاقه‌مند به تیم هستند و مطمئن باشید سال  خوبی برای تراکتور رقم خواهد خورد.
انتهای پیام/
تراکتور با زنوزی ادامه می‌دهد/ سال خوبی برای تراکتور رقم می‌خورد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار