نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛

مسئولان کشورهای همسایه در دام توطئه‌ها نیافتند

1400/07/10 - 09:29 - کد خبر: 51737 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: به مسئولان کشورهای همسایه توصیه می‌کنم تا در دام توطئه‌ها نیافتند چرا که اتحاد مسلمانان جهان باید برای مبارزه با استعمار و اشغالگری حفظ شود.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم جمعه شب، نهم مهر ماه در برنامه‌ی پیام جمعه‌ی شبکه سهند اظهار کرد: مناطق مرزی شمال غرب، مرزهای صلح، دوستی و برادری هستند و این نکته را مسلمانان آن سوی مرز و این سوی مرز به خوبی می‌دانند و خواهان تداوم این برادری و دوستی هستند.
وی گفت:  سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی، در اجلاس سالانه عمومی سازمان ملل و در جایگاه منتخب ملت بزرگ و انقلابی ایران یک سخنرانی متفاوت و تاثیرگذار بود.
وی افزود: سخنان آیت الله رئیسی آئینه آرمان‌ها و ارزش‌های بزرگترین انقلاب معاصر و انقلابی‌ترین ملت جهان بود؛ سخنانی بدون تردید و انفعال و برخوردار از یک پشتوانه‌ی عمیق دینی و انقلابی بود که به گفته‌ی روزنامه‌ی واشینگتن پست، نشان دهنده‌ی هویت جمهوری اسلامی و جایگاهی است که ایران برای خود درجهان قائل است.
وی ضمن گرامیداشت روز نیروی انتظامی گفت: نیروی خدوم و شجاع انتظامی در راستای امنیت جامعه تلاش بسیاری می‌کنند که آگاهی، پیشگیری و پیگیری سه اصل اساسی برای ایجاد و برقراری نظم، قانون و امنیت توسط نیروی انتظامی است.
وی در رابطه با پیشروی‌های نیروهای انصار الله افزود: مهم‌ترین عامل پیشروی‌های برق‌آسای انصار اللّه در مأرَب و سقوط متوالی شهرستان‌های این استان، نبود مقاومت نیروهای طرف مقابل به ویژه نیروهای وابسته به‌سران قبایل این مناطق است.
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: انصار اللّه بر اساس شیوه و منش خود در هر منطقه‌ای وارد می‌شوند؛ ابتدا با جوانان آن‌ منطقه ارتباط گرفته و با آنان بر سر اصول مشترکی مانند حفظ وطن، تعصب قومی، لزوم مقابله با تجاوز خارجی و... همزبان و هم‌موضع می‌شوند.
امام جمعه تبریز همچنین در ارتباط با عمل خیرخواهانه وقف یادآور شد: وقف یک عمل صالح و ماندگاری است که آثار اقتصادی و اجتماعی در جامعه آن بسیار بالا است.
وی بیان کرد: در سایه وقف، فقر کاهش یافته و سطح اشتغال بیشتر شده و تولید ملی رشد پیدا می‌کند و همچنین درآمد سرانه بیشتر نیز می‌شود.
به گزارش ایسنا، وی در پایان ضمن تسلیت ایام پایانی ماه صفر در خصوص رفتارهای نیک پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: دلسوزی، تزکیه، رأفت و رحمت پیامبر(ص) نسبت به امت و صبر و پایداری حضرت از ویژگی‌های سیره پیامبر اکرم(ص) بود.
انتهای پیام/
مسئولان کشورهای همسایه در دام توطئه‌ها نیافتند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار