احمد علیرضابیگی:

سفرهای رئیسی «خنثی کننده هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان» علیه دولت است

1400/07/08 - 12:10 - کد خبر: 51667 نسخه چاپی

نصر: عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: سفرهای رئیسی «خنثی کننده هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان» علیه دولت مردمی است.

به گزارش نصر، احمد علیرضابیگی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص سفرهای استانی رئیس‌جمهور گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور موجب می‌شود که دولت ارزیابی صحیحی از مطالبات مردم به دست بیاورد و مشکلات مردم را حس کند. این امر موجب دلگرمی مردم خواهد شد.
نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه سفرهای رئیسی «خنثی کننده هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان» دولت مردمی است ادامه داد: هر چه مردم به نظام و دولت دلگرم‌تر باشند، اثرگذاری هجمه‌های تبلیغاتی کمتر است و این امر به دولت کمک می‌کند تصمیمات درستی اتخاذ کند.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت با محدودیت منابع روبروست، با سفرهای استانی می‌تواند تصمیمات درستی اتخاذ کرده و منابع محدود را در بخش‌هایی سرمایه‌گذاری کند که گره از زندگی مردم باز خواهد کرد.
علیرضابیگی اظهار کرد: یکی از مزایای مهم سفرهای استانی رئیس‌جمهور این است که مدیران خدوم و شایسته که توانسته‌اند رضایت مردم را جلب کنند، شناسایی می‌شوند، اسباب ارتقای این مدیران فراهم می‌شود و دولت می‌تواند از میان این مدیران، یاران نزدیک خود را انتخاب کند.
وی گفت: حضور رئیس‌جمهور و وزرا در اتاق‌های دربسته موجب کاهش خدمات دولت به مردم می‌شود. در این شرایط تنها افرادی که به این اتاق‌ها دسترسی دارند می‌توانند از رانت‌های اقتصادی و سیاسی برخوردار باشند که این امر موجب افزایش فاصله میان دولت و مردم خواهد شد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت مردمی و دلسوز به سیره امام (ره) و مشی انقلاب اسلامی نزدیکتر است.
علیرضابیگی افزود: مردم عملکرد دولت مردمی را با دولت تدبیر مقایسه می‌کنند؛ در دولت تدبیر نه تنها مردم بلکه وزرا نیز دستشان به رئیس‌جمهور نمی‌رسید.
وی اظهار کرد: سفرهای استانی رئیس‌جمهور و حضور وی در میان مردم موجب دلگرمی آنها می‌شود؛ بخصوص در صورتی که حضور مدیران منجر به تصمیمات صحیح شود که باری از روی دوش مردم برداشته شود، دلگرمی و امید مردم به آینده افزایش می‌یابد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر دولت بتواند مشکلاتی را که با آن دست و پنجه نرم می‌کند صادقانه با مردم در میان بگذارد، مردم نیز در راستای کمک به دولت گام خواهند برداشت؛ مشی دولت مردمی می‌تواند شکاف و گسست ایجاد شده بین دولت و مردم را پر کند.
علیرضابیگی تصریح کرد: با توجه به هجمه تبلیغاتی بیگانگان در راستای ناامید کردن مردم، دولت با مشی مدیریتی خود باید اعتماد و مشارکت مردم را جلب کند. دولت باید به مردم ثابت کند که هیچ نیتی جز خدمت و حل مشکلات آنها ندارد؛ در چنین شرایطی می‌تواند از توان و ظرفیت مردم برای حل مشکلات استفاده کند.
انتهای پیام/
سفرهای رئیسی «خنثی کننده هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان» علیه دولت است خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار