رئیس شورای اسلامی خبر داد:

عزم شورای ششم شهر تبریز برای ساماندهی سازمان آتش‌نشانی

1400/07/07 - 22:12 - کد خبر: 51628 نسخه چاپی

نصر:  رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از عزم شورای ششم و تعامل با سایر دستگاه‌ها و نهادهای استانی برای تجهیز سازمان‌ آتش‌نشانی و رسیدگی به وضعیت آتش‌نشانان خبر داد.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام رسول برگی به مناسبت روز آتش‌نشانی اظهار کرد: همکاران آتش‌نشان ما از نظر لباس و تعداد نیرو در مضیقه هستند و به طوری که در برخی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی شش نفر نیرو داریم و آنها را نیز به نگهبانی گذاشته‌ایم که این امر موجب کاهش راندمان کاری می‌شود.
وی افزود: در بحث تبدیل وضعیت آتش‌نشانان نیز نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و پشتوانه‌ای معنوی برای این عزیزان ارائه کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز بیان کرد: موضوع آتش‌نشانی جزو ضروریات زندگی است و هر دقیقه و هر لحظه امکان حادثه وجود دارد، حادثه فقط آتش نیست و سقوط در چاه، ورود حیوانات به داخل حریم و خانه‌های مردم، مواردی است که آتش‌نشانان ورود کرده و برای آسایش شهروندان ایثارگری می‌کنند.
وی اضافه کرد: از استانداری، فرمانداری و نمایندگان نیز دعوت کردیم با ما در این رابطه تعامل و همکاری داشته باشند و کمیسیون‌های مربوط به این موضوع را نیز مجاب کردیم که طرح‌های خود را در این حوزه ارائه کنند.
انتهای پیام/
عزم شورای ششم شهر تبریز برای ساماندهی سازمان آتش‌نشانی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار