بهره برداری از رمپ جدید پروازی پایگاه هوانیروز تبریز

1400/07/07 - 00:42 - کد خبر: 51587 نسخه چاپی

نصر: رمپ جدید پروازی پایگاه هوانیروز تبریز با حضور جمعی از مسولین لشکری و کشوری به بهره برداری رسید.

به گزارش نصر از روابط عمومی ارتش، به مناسبت هفتمین روز هفته دفاع مقدس، رمپ جدید پروازی پایگاه هوانیروز تبریز با حضور جمعی از مسولین شهری و فرماندهان نظامی، از جمله امیر سرتیپ دوم شفیعی ارشد نظامی ارتش در استان آذربایجان‌شرقی و اردبیل، فرماندار تبریز، رئیس شورای شهر تبریز و قائم مقام شهردار تبریز در جمع کارکنان پایگاه ششم هوانیروز سهند تبریز افتتاح شد.

امیر سرتیپ دوم شفیعی در این مراسم با اشاره به ایثارگری های مردم آذربایجان در طول سال های دفاع مقدس گفت: آذربایجان شرقی یکی از قطب های مهم جهاد و جهادگری در ۸سال دفاع مقدس بود.

وی تاکید کرد: اگر تقدیر و تشکری می خواهیم بکنیم و به خود می بالیم باید از مقام معظم رهبری تجلیل کنیم چرا که اگر امروز در برابر تمامی هجمه ها و تحریم ها و... ایستاده ایم، به دلیل حضور و در سایه مقام معظم رهبری می باشد. باید به خودمان ببالیم که فرماندهی داریم که هدایت و رهنمودهایشان در جهان زبانزد می باشد.

ارشد نظامی ارتش در آذربابجان شرقی و اردبیل همچنین اولین هدف تحریم های اقتصادی را نیروهای مسلح خوانده و تصریح کرد: استکبار جهانی نیروهای مسلح ما و اتحاد ملت شهیدپرور ایران اسلامی را هدف گرفته است. ولی خوشبختانه ما به جایی رسیدیم که در منطقه حرفی برای گفتن و عمل داریم. نیروهای مسلح ما به جایگاهی رسیده اند که شروع کننده نیستند ولی قطعا تمام کننده خواهند بود و امروزه هوانیروز ما به قدرتی رسیده که بحمدالله هم قدرت پرواز شبانه دارد و هم برد تیراندازی آن ها به چندین برابر رسیده است که نشان می دهد "ما توانسته ایم". 

امیر شفیعی در پایان تاکید کرد: این که می گوییم "ما توانسته ایم" دلایلی دارد و مهم ترین این دلایل وجود  نعمت بزرگی به نام رهبری ولایت مطلقه فقیه است که اگر این فرماندهی و این رهبری نبود مسلما این نتایج درخشان هیچکدام حاصل نمی شدند.

انتهای پیام/
بهره برداری از رمپ جدید پروازی پایگاه هوانیروز تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار