خبر/

فرماندار هشترود خواستار تخصیص بودجه برای ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شد

1400/07/06 - 16:02 - کد خبر: 51569 نسخه چاپی

نصر: فرماندار هشترود خواستار تسریع و اختصاص بودجه کافی برای ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب این شهر شد، گفت: حل این مشکل نیازمند همت و همکاری شهرستانی است.

به گزارش نصر، امین امینیان روز سه‌شنبه در جلسه مدیریت پسماند هشترود اظهار کرد: متاسفانه پسماند و فاضلاب خانگی شهر هشترود به رودخانه آغبلاق چایی می ریزد که علاوه بر بوی بد و تعفن باعث مشکلات زیست محیطی نیز می شود.
وی افزود: زمین این تصفیه خانه تملک شده و دیوار کشی صورت گرفته اما چند سالی است که متاسفانه کا های عمرانی راکد مانده که اگر وضع به همین روال پیش رود کارهای صورت گرفته هم از بین می رود.
فرماندار هشترود همچنین بر جمع آوری به موقع زباله ها، ایجاد ترانشه و دفع بهداشتی زباله ها روستایی و شهری، مدیریت پسماندهای صنعتی و  بی خطرسازی زباله های عفونی تاکید کرد.
امینیان گفت: موضوع مدیریت پسماند و تفکیک زباله باید از مبداء صورت گیرد که این امر نیازمند توجه هر چه بیشتر شهرداران و دهیاران شهرستان باید قرار گیرد.
وی به توقیف یک تا ۱۰ هفته ای کامیون‌ هایی که اقدام به تخلیه نخاله های ساختمانی در کنار جاده های می کنند اشاره کرد و گفت: دهیاران هم باید از تخلیه فضولات حیوانی در ورودی روستاها و کنار جاده ها جلوگیری کنند و با دهیارانی هم که از این کار ممانعت نکنند برخورد خواهد شد.
فرماندار هشترود همچنین از شهرداری خواست تا طرح جامع مدیریت پسماند را اجرایی کنند.
انتهای پیام/
فرماندار هشترود خواستار تخصیص بودجه برای ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار