مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

توجه به مسائل تربیتی و پرورشی دانش آموزان اولویت مدارس صدرا است

1400/07/04 - 21:12 - کد خبر: 51521 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: توجه به مسائل تربیتی و پرورشی دانش آموزان اولویت مدارس صدرا است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام حسن شعبانی عصر امروز یک شنبه در جلسه مدیران مدارس صدرای استان که با حضور رئیس سازمان مدارس صدرا و مسئول بخش کودک و نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: طی سال‌های اخیر مدارس صدرا نظم بیشتری پیدا کرده است و مسائل فرهنگی و تربیتی دانش آموزان به اولویت اصلی این مدارس تبدیل شده است.
وی سپس با تاکید بر اینکه کانون‌های فرهنگی و تربیتی مدارس مهم و تأثیرگذار است، افزود: جلوه فرهنگی مدارس صدرا درحال احیا است و شاهد روند رو به رشدی در این زمینه هستیم.
شعبانی ابراز داشت: امیدواریم در دولت جدید شاهد ارتقای وضعیت کادر آموزشی مدارس صدرا باشیم چراکه مدارس معارف اهمیت فراوانی در عرصه تربیتی و پرورشی دارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: خانواده‌هایی که فرزندان خود را در مدارس صدرا ثبت نام می‌کنند نیز بیشتر دنبال مسائل تربیتی و پرورشی هستند.

کتاب مدارس صدرا با هدف نظام بخش شدن برنامه‌ها و فعالیت‌ها به چاپ رسید
حجت الاسلام حامد تقدیری رئیس سازمان مدارس صدرا و مسئول بخش کودک و نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این جلسه گفت: ظرفیت‌های مهم مدیریتی و محیطی در آذربایجان شرقی وجود دارد و شاهد رشد مدارس صدرا در این استان هستیم.
وی با تاکید بر اینکه نخبه پروری و تعالی دانش آموزان در مدارس صدرا از اولویت‌های مهم ما است، افزود: کتاب مدارس صدرا نیز با هدف نظام بخش شدن برنامه‌ها و فعالیت‌ها به چاپ رسیده است.
تقدیری ابراز داشت: در مدارس صدرا توجه ویژه ای نیز به مسائل تربیتی و فرهنگی داریم. ۵۵۰ نفر از دانش آموزان مدارس صدرا در کشور حافظ بیش از ۵ جز قران کریم هستند و همچنین ۹۰ دانش آموز نیز حافظ کل قران هستند.
انتهای پیام/
 توجه به مسائل تربیتی و پرورشی دانش آموزان اولویت مدارس صدرا است خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار