| اختصاصی نصر |

مرد تعاون آذربایجان استاندار می شود؟

1400/07/04 - 16:20 - کد خبر: 51510 نسخه چاپی

نصر: بر اساس شنیده ها « محمد مهدی اعلایی » آخرین مدیر کل تعاون آذربایجان شرقی از اشخاصی است که برای استانداری آذربایجان شرقی مطرح است.

به گزارش نصر، به دنبال گمانه زنی های مختلف و اعلام اسامی متعدد از سوی نمایندگان مجلس و چهره های سیاسی نام اعلایی نیز مطرح شده است.
او جوان انقلابی دارای تجربه سیاسی در سطح ملی است که او را در استان مرد تعاون می شناسند چرا که در دورانی که وی عهده دار اداره کل تعاون آذربایجان شرقی بود؛ روح تعاون در استان جان تازه ای گرفت و در کنار برخورد با مفسدان اقتصادی این بخش؛ زمینه ارتقای بخش تعاون در استان بیش از پیش فراهم شد و‌ تعاونگران صادق خاطره خوشی از دوران مدیریت وی در ذهن شان دارند.
«محمد مهدی اعلایی» که تجربه مدیریتی خود را با مدیر کلی تعاون استان زنجان آغاز کرده متولد ۱۳۵۶ است؛ وی تجربه سه سال مدیریت در استان آذربایجان شرقی به عنوان مدیر کل تعاون استان را داشته و پس از ادغام وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مدیر کل توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه خدمت می کرد.
وی از سال ۱۳۹۱ به مدت سه سال معاون استاندار خراسان رضوی شده و با تغییر دولت راهی اداره کل ثبت احوال استان تهران می شود.
اعلایی پس از چهار سال مدیریت ثبت احوال استان تهران به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت سهامی بیمه ایران راهی ساختمان مرکزی این بیمه در تهران و از فروردین سال گذشته وارد ترکیب هیات مدیره شرکت سهامی بیمه ایران شد.
از جمله شاخصه های این مدیر موفق جوان می توان به روحیه فساد ستیزی ؛ ارتباطات ملی ؛ تخصص و تجربه اقتصادی در سطوح استانی و ملی؛ شناخت از استان و تجربه کار در سطوح مدیریتی استانی ؛ همچنین قدرت بیان و ظرفیت درک و انتقال مفاهیم برای مطالبه گری در سطوح تاثیر گذار ملی و توان و ظرفیت ارتباط آفرینی با ذی نفعان با استفاده از ظرفیت‌های فضای دیجیتال اشاره کرد.
اگرچه هنوز خبر رسمی مبنی بر معرفی گزینه نهایی استانداری آذربایجان شرقی منتشر نشده است،
با توجه به اینکه اعلایی تحصیلات اش در حوزه اقتصادی است؛ حضور فرد اقتصاد خوانده و فعال در سطوح مدیریتی عالی اقتصادی بی تردید فرصتی مغتنم برای استان صنعتی و اقتصادی آذربایجان شرقی است؛ البته انتصاب چهره ای اقتصادی به عنوان  سکاندار اقتصادی ترین  استان کشور  را باید به فال نیک گرفت چرا که در این صورت، طی سال های اخیر این اولین بار است که انتخاب چهره ای اقتصادی برای استانداری آذربایجان شرقی صورت می گیرد.
انتهای پیام/
مرد تعاون آذربایجان استاندار می شود؟ نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  مهدی   3 سالها پیش  

بی شک انتصاب وی زمینه ساز توسعه استان به لحاظ اقتصادی و مبارزه با فساد خواهد بود
پژوهشیار