خبر/

پیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت مرحوم «علیار راستگو» معاون استاندار آذربایجان شرقی

1400/07/03 - 20:08 - کد خبر: 51449 نسخه چاپی

نصر: وزیر کشور با صدور پیامی درگذشت مرحوم «علیار راستگو» معاون سخت كوش سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

به گزارش نصر، متن کامل این پیام بدین شرح است:
انالله و اناالیه راجعون
 جناب آقای پورمحمدی
استاندار محترم آذربایجان شرقی

خبردرگذشت مرحوم «علیار راستگو» معاون سخت كوش سیاسی، امنیتی و اجتماعی آن استانداری موجب تاسف وتاثر فراوان گرديد.
اینجانب فقدان این مدیر لایق که قریب به دو دهه در مجموعه وزارت کشور درمسير خدمت به مردم تلاش وكوشش نمود و در ایام اربعین حسینی(ع) دعوت حق را لبیک گفت، به مردم شریف استان آذربایجان شرقی، همکاران، دوستان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند سبحان برای آن فقيد سعيد، رحمت و علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت دارم./ احمد وحیدی – وزیر کشور

گفتنی است مرحوم راستگو که از حدود چهار ماه قبل به دلیل بیماری سرطان بستری شده بود، ظهر جمعه دوم مهرماه ۱۴۰۰ در بیمارستان امام رضا علیه السلام تبریز چشم از جهان خاکی فروبست.
زنده‌یاد راستگو، دانش‌آموخته دانشکده حقوق دانشگاه تهران بود که علاوه بر سابقه خدمت در ستاد وزارت کشور و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی در شش شهرستان کلیبر، مراغه، جلفا، آذرشهر، مرند و تبریز به عنوان فرماندار خدمت کرد.
معاونت اقتصادی و بین‌المللی منطقه آزاد ارس، معاونت اقتصادی مجتمع صنعتی تراکتورسازی و منطقه اقتصادی سهلان و مدیرکل سیاسی استانداری کردستان از دیگر سوابق خدمت آن مرحوم بود.
وی از حدود دو سال قبل به معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی برگزیده شد./ طوبی له و حسن مأب
انتهای پیام/
پیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت مرحوم «علیار راستگو» معاون استاندار آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار