معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:

واحدهای تولیدی شرکای تجاری بانک ها هستند

1397/12/21 - 14:03 - کد خبر: 514 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر حمایت بانک ها از تولید کنندگان، گفت: واحدهای تولیدی در حقیقت شرکای تجاری بانک ها هستند.

به گزارش نصر به نقل ازایرنا، علی جهانگیری در جلسه بررسی مشکلات تعدادی از واحدهای خودروسازی استان، اظهار داشت: برای بهیود وضعیت اقتصادی و تلاش برای اشتغال زایی بانک‌ها و واحدهای تولیدی از نگاه جزیره‌ای به حوزه اقتصاد بپرهیزند.

وی با بیان اینکه برای گذر از شرایط سخت اقتصادی همه باید دست ‌به ‌دست هم دهیم، تاکید کرد: انتظار می ‌رود بانک‌ها و واحدهای تولیدی از نگاه جزیره‌ای به حوزه اقتصاد بپرهیزند و به عنوان همکار برای توسعه استان روابط تنگاتنگ با یکدیگر داشته باشند.

جهانگیری گفت: حفظ اشتغال موجود و تلاش برای ایجاد اشتغال جدید از مهم ‌ترین برنامه‌های دولت در شرایط فعلی است و باید با دل و جان در خدمت تولید کنندگان و صنعت گران باشیم.

وی ادامه داد: در این راستا انتظار داریم بانک‌ها همکاری تمام ‌عیار برای حل مشکلات واحدهای تولیدی داشته باشند.

جهانگیری با اشاره به اینکه ما نه‌ تنها به ‌عنوان یک مسئول اداری بلکه به ‌عنوان یک شهروند در قبال بیکاری و معضلات ناشی از آن مسئول هستیم، یاداور شد: همه باید در خصوص مسئولیت اجتماعی نقش خود را به نحو شایسته ‌ای در حفظ و ایجاد اشتغال ایفا کنیم.

وی از صنعت خودروسازی آذربایجان شرقی به‌ عنوان پیشران صنایع دیگر نام برد و گفت: خودروسازی به ‌عنوان یک صنعت پیشرو می‌ تواند دیگر صنایع استان از جمله قطعه‌سازی و ماشین ‌سازی را توسعه داده و تقویت کند.

انتهای پیام /

واحدهای تولیدی شرکای تجاری بانک ها هستند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار