پس از پیگیری های نصر از تور آذربایجان؛

سی‌وپنجمین دوره تور بین‌المللی ایران- آذربایجان سال آینده برگزار می‌شود/ بدهی اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری پرداخت شد

1400/07/03 - 09:25 - کد خبر: 51391 نسخه چاپی

نصر: پس از انتشار گزارش انتقاد از لغو تور آذربایجان، با ورود مستقیم سجادی، وزیر ورزش و جوانان این تور سال آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش نصر، با پرداخت بدهی ارزی برگزارکنندگان تور بین‌المللی ایران- آذربایجان به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری (UCI) و تسریع در انجام واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در کشورمان، سی‌وپنجمین دوره این تور بین‌المللی سال 1401 برگزار خواهد شد.
براساس اعلام رسول هاشم‌کندی رئیس هیئت آذربایجان‌شرقی و مدیر فنی تور بین‌المللی ایران-آذربایجان، برگزاری این تور در اتحادیه جهانی ثبت شده و تاریخ دقیق برگزاری آن نیز به‌زودی اعلام خواهد شد.
رسول‌ هاشم‌کندی در خصوص این تور گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در تمامی کشورهای دنیا باعث شد تا تور بین‌المللی ایران-آذربایجان در سال‌های 2020 و 2021 برگزار نشود ولی با آغاز واکسیناسیون عمومی در کشورمان و دیگر کشورهای جهان، روند برگزاری برخی رویدادهای بین‌المللی سهل و آسان گردید و بدهی تور بین‌المللی ایران-آذربایجان به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری نیز یکی از عوامل عدم برگزاری این تور بود که خوشبختانه این مسئله هم حل و فصل  و با حمایت‌های وزیر ورزش و مسئولان استانی و کشوری باعث ثبت دوره سی‌وپنجم تور در اتحادیه جهانی شد
 هاشم‌کندی در خصوص برگزاری تور سی‌وپنجم در مهر ماه سال 1401 عنوان داشت: پس از پیگیر‌ی‌های متعدد خوشبختانه توانستیم بدهی ارزی به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری را پرداخت و انشالله سال بعد دوره سی‌وپنجم را برگزار کنیم.
رئیس هیات دوچرخه سواری استان در ادامه افزود: معتقدم اتفاق بسیار مثبتی با حمایت‌های رشیدی رئیس اسبق فدراسیون و شخص وزیر ورزش که یک چهره کاملا‌ ورزشی است، رقم خورد. در این شرایط برگزاری تور مطمئنا اتفاق بسیار مثبتی برای آذربایجان و ایران خواهد بود که با حمایت‌های مسئولان ورزشی و نماینده محترم تبریز رخ داد.
همچنین سرپرست جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران در گفتگویی خاطرنشان کرد: جا دارد از دکتر حمید سجاد وزیر ورزش و جوانان، محمود رشیدی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری، دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، دکتر علیرضا منادی نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو، علی نوای باغبان عضو شورای شهر تبریز و استاد اصغر خدایاری به عنوان پیشکسوت و بنیانگذار این تور تشکر کنم که با حمایت‌ و پیگیری‌های مکرر باعث ثبت دوره سی‌وپنجم تور در تقویم اتحادیه جهانی شدند.
 گفتنی است استان آذربایجان‌شرقی در اواخر مهر ماه سال جاری میزبان 3 رویداد کشوری در رشته دوچرخه سواری خواهد بود.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
سی‌وپنجمین دوره تور بین‌المللی ایران- آذربایجان سال آینده برگزار می‌شود/ بدهی اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری پرداخت شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار