فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه؛

۶ مرکز سیار واکسیناسیون ارتش در جنوب آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد

1400/07/02 - 11:46 - کد خبر: 51370 نسخه چاپی

نصر: فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۶ مرکز سیار واکسیناسیون ارتش در شهرهای جنوب آذربایجان شرقی راه اندازی شد.

به گزارش نصر، سرهنگ حاتم سیفی، شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این پایگاه‌ها با هدف سرعت بخشیدن به واکسیناسیون شهروندان در شهرهای مراغه، بناب و ملکان راه اندازی شده است، افزود: در مراغه سه پایگاه و در بناب و ملکان هر کدام یک پایگاه و در کوی سازمانی پادگان امام رضا(ع) نیز مرکزی برای واکسیناسیون خانواده‌ها راه اندازی شده است.
وی اظهار داشت: در این پایگاه‌ها ۶۰ نفر از نیروهای گردان ۵۹۸ اداره بهداشت و درمان نزاجا با همکاری دانشکده علوم پزشکی و هلال احمر مراغه در واکسیناسیون مردم این شهرستان ها به کادر درمانی کمک می کنند.
فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه گفت: این پایگاه‌ها در طول هفته دفاع مقدس به مردم خدمات رسانی می کنند و در صورت نیاز و تامین واکسن توسط دانشکده علوم پزشکی مراغه به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
اصغر تنومند، رییس دانشکده علوم پزشکی مراغه نیز گفت: تاکنون ۱۷۰ هزار دوز واکسن در مراغه تزریق شده است و ۶۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال این شهرستان یک دوز واکسن دریافت کرده اند و واکسیناسیون دانش آموزان بالای ۱۵ سال سن نیز آغاز شده است.
انتهای پیام/
۶ مرکز سیار واکسیناسیون ارتش در جنوب آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار