مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز؛

کارگاه‌های آبکاری در تبریز به خارج از شهر منتقل می‌شوند

1400/07/02 - 11:24 - کد خبر: 51369 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: واحدهای صنفی آلاینده و کارگاه‌های آبکاری موضوع بند ۲۰ جدول مشاغل و صنوف مزاحم فعال به خارج از شهر منتقل شده و در شهرک‌های صنعتی مستقر می‌شود.

به گزارش نصر، ابراهیم محمدی شامگاه پنجشنبه در جلسه ساماندهی واحدهای صنفی آلاینده تبریز افزود: فاضلاب‌ حاصل از فعالیت صنوف آبکاری به لحاظ وجود فلزات سنگین و میزان تاثیرگذاری بالا روی حوزه‌های آبی بسیار خطرناک و تهدیدی جدی برای سلامت شهروندان است.
وی با اشاره به مشکلات و عوارض ناشی از این واحدها برای سلامت شهروندان، اظهار داشت: انتقال این واحدها به خارج از شهر باید سرعت یابد و این واحدها برای ادامه فعالیت خود باید در شهرک‌های صنعتی مستقر شود.
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز بیان کرد: هیچ واحد صنفی آلاینده و مزاحمی در سطح شهر مجاز به فعالیت نبوده و با واحدهای غیرمجاز برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.
محمدی، با بیان اینکه کارگاه‌های آبکاری مجاز و غیرمجاز باید توسط اتحادیه آبکاران شناسایی و لیست تکمیلی آنها به این سازمان ارسال شود، ادامه داد: با هماهنگی اتحادیه آبکاران و طلافروشان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان، مقرر شده جلسه‌ای با اولویت تعیین زمین کارگاهی و در صورت امکان ایجاد شهرک تخصصی آبکاران در هفته آینده تشکیل شود.
انتهای پیام/
کارگاه‌های آبکاری در تبریز به خارج از شهر منتقل می‌شوند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار