با برگزاری آئین تودیع و معارفه:

عباداله نظامی به عنوان شهردار جدید اسکو معرفی و حکم خود را دریافت نمود

1400/07/01 - 20:19 - کد خبر: 51361 نسخه چاپی

نصر: با برگزاری آئین تودیع و معارفه با حضور مسئولان شهرستان اسکو، ضمن تقدیر و تشکر از شهردار سابق و سرپرست شهرداری، عباداله نظامی با حکم استاندار آذربایجان شرقی به عنوان شهردار جدید اسکو به صورت رسمی معرفی و فعالیت خود را شروع نمود.

به گزارش نصر، در این جلسه بابک رضی منش فرماندار شهرستان اسکو ضمن تشکر از زحمات شهردار سابق و سرپرست شهرداری اسکو، برای شهردار جدید «عباداله نظامی» در مسئولیت شهرداری اسکو آرزوی موفقیت کرد.

اسکو به لحاظ تاریخی و قدمتی، شهری ویژه و مهم در استان است
وی با اشاره به قدمت اسکو به لحاظ تاریخی و قدمتی، این شهر را شهری ویژه ای اعلام کرده و گفت: اسکو در تمام فصل های سال میزبان خیل عظیمی از  توریست ها و گردشگرانی است که مشتاقانه برای بازدید از اماکن تاریخی، این شهر را به عنوان مقصد سفرهای خود انتخاب می کنند که شهردار و شورای اسلامی شهر در خصوص ساختن شهری آباد و توسعه یافته باید با هم تعامل داشته باشند.


برای توسعه و عمران و آبادانی شهر اسکو تلاش خواهیم کرد
فاطمه مظفری اسکوئی رئیس شورای اسلامی شهر اسکو نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تقدیر و تشکر از تلاش های شهردار سابق و سرپرست شهرداری، گفت: شورای اسلامی شهر با اکثریت آرای آقای نظامی را به عنوان شهردار جدید انتخاب نمود و بنده و همکاران محترم شورای اسلامی شهر معتقدیم که شورای اسلامی شهر با شهردار به عنوان بازوی اجرایی شش نفر هستیم که برای توسعه و عمران و آبادانی شهر اسکو تلاش خواهیم کرد.
وی نظامی را مدیریی اجرائی، با رزومه خوب و عملکرد موفق در رده های مدیریتی، مدیر، مدبر و توانمند و قانونمند بیان کرده و افزود: امیدواریم با حضور شهردار جدید اتفاقات خوبی در شهر اسکو شاهد باشیم و این شهر به جایگاه واقعی اش برسانیم.
رئیس شورای اسلامی شهر اسکو در خاتمه، توجه به حوزه گردشگری، جذب سرمایه گذاری و راه اندازی کمیسیون سرمایه گذاری و در نهایت تکریم ارباب رجوع و تلاش برای رضایت مردم فهیم اسکو را از برنامه های مهم شورای اسلامی شهر و شهرداری در دوره جدید بیان کرد.

برای ایجاد تغییر و تحول جهت رفاه حال مردم با فرهنگ و عزیز اسکو تلاش خواهیم کرد
عباداله نظامی شهردار جدید اسکو هم در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تشکر از حسن اعتماد شورای اسلامی شهر نسبت به انتخاب ایشان به عنوان خدمتگزار مردم فهیم اسکو و همچنین حمایت ها و توجهات فرماندار محترم و همه مسئولان شهرستان نسبت به حل مسائل و مشکلات شهری و توسعه این شهر؛  گفت: توجه به امر مهم تکریم ارباب رجوع و رضایت مردم فهیم از اولویت های بنده و شورای اسلامی شهر می باشد و بنده معتقدم اگر سعی در جلب رضایت مردم باشد، قطع یقین مشارکت مردم در امر توسعه شهر تحقق می یابد.
وی افزود: توجه به انضباط مالی و اداری، مدیریت شفاف، تعامل با ادارات سطح شهرستان و استان برای رفع مشکلات مردم، سعی در ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری، رسیدگی به سیما و منظر شهری و ارتقای و حفظ جایگاه شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری از دیگر اولویت های کاری بنده می باشند.


 
نظامی، در خاتمه با تاکید بر همراهی و مشارکت و همفکری تک تک شهروندان با فرهنگ اسکو در امر توسعه شهری گفت: امیدوارم با عنایت خداوند منان و با کمک اعضای محترم شورای اسلامی شهر و تعامل مردم شریف، در حد وسع و توان بتوانیم با انجام پروژه های عمرانی و ایجاد تغییر و تحول شرمنده مردم با فرهنگ و عزیز اسکو نباشیم.
شایان ذکر است: در پایان این مراسم با اهدای هدایای از تلاش های شهردار سابق و سرپرست شهرداری تقدیر و تشکر و در نهایت حکم شهرداری مهندس نظامی به دست فرماندار شهرستان اسکو به ایشان اعطا گردیده و ایشان رسما به عنوان شهردار جدید فعالیت خود را شروع نمود.
انتهای پیام/
عباداله نظامی به عنوان شهردار جدید اسکو معرفی و حکم خود را دریافت نمود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار