استاندار آذربایجان‌شرقی:

ارزش رشادت‌های رزمندگان با گذشت زمان بیشتر مشخص می‌شود

1400/07/01 - 09:49 - کد خبر: 51321 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی‌ با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، گفت: ارزش رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس با گذشت زمان بیشتر نمایان می‌شود.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی، شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه «دفاع مقدس» در پارک ائل گلی تبریز، افزود: با برگزاری چنین این نمایشگاه هایی ضمن یادآوری رشادت های رزمندگان، از ارزش های دوران دفاع مقدس نیز صیانت می شود.
وی با تاکید بر حفظ و حراست از ارزش های دوران دفاع مقدس و تبیین آن ها در سطح جامعه، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنا کردن نسل سوم و چهارم انقلاب با دستاوردهای دفاع مقدس است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: این نمایشگاه با رعایت فاصله گذاری  به مدت یک هفته دایر بوده و و تلاش می شود که با حضور حداقلی مردم و حداکثری فعالان فضای مجازی از جمله صدا و سیما دستاوردهای دوران دفاع مقدس به مردم نشان داده شود.
سردار عباسقلی زاده، با بیان اینکه تلاش می شود تا آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه از طریق رسانه ها به خانه های مردم برده شود، افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنا کردن نوجوانان و جوانان با ارزش های دفاع مقدس و نشان دادن آن ها برای تحقیق و تفحص در این خصوص است.
وی یادآوری کرد: در این نمایشگاه گوشه ای از فعالیت های رزمندگانی که در جبهه ها فعال بودند به نمایش گذاشته شده است. 
به گزارش ایرنا، در نمایشگاه « دفاع مقدس» تجهیزات و ادوات نظامی و تصاویری از رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی به نمایش گذاشته شده است.
انتهای پیام/
 ارزش رشادت‌های رزمندگان با گذشت زمان بیشتر مشخص می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار