فرماندار شهرستان:

اصول شهرسازی در صدور پروانه ساخت در هشترود رعایت نمی‌شود

1400/06/31 - 12:21 - کد خبر: 51275 نسخه چاپی

نصر: فرماندار هشترود گفت: متاسفانه در صدور پروانه ساخت در شهر هشترود، اصول شهرسازی رعایت نمی‌شود.

به گزارش نصر، امین امینیان در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و کارگروه مقابله با ساخت و ساز های غیر مجاز، خاطر نشان کرد: برای راضی نگه داشتن چند نفر نباید منافع ملی را پایمال کرد. 
وی افزود: تحرکات برخی از ادارات در خصوص واگذاری زمین به تعدادی از افراد نه قابل دفاع و نه قابل قبول است و باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.
وی اضافه کرد: بر علیه متصرفین غیر قانونی منابع طبیعی و اراضی ملی اقامه دعوی کرده و آنها را به مجموعه قضایی معرفی خواهیم کرد.
امینیان اظهار کرد: با به کارگیری طرح تفصیلی معابر تعیین تکلیف می شوند لذا شهرداری باید هر چه زودتر طرح تفصیلی را به کار گیرد.
وی ادامه داد: ادارات خدمات رسان به کسانی که اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز می کنند انشعاب موقت ندهد در غیر اینصورت به تخلفات معرفی خواهند شد.
فرماندار هشترود اضافه کرد: حرف های رئیس اداره گاز با اعمالش تناقض دارد و باعث تخلفات در ساخت و ساز از طرف بعضی از مردم است.
وی یادآور شد: همه ادارات متولی باید مردم شهر و روستا را به سمت ساخت و ساز قانونی سوق دهند تا تخلفی در ساخت و ارائه حامل های انرژی صورت نگیرد.
جانشین دادستان هشترود نیز در این جلسه گفت: دستور قضایی باید طبق قانون، موردی و در زمان مناسب باشد. 
سید مرتضی علیا نسب اظهار کرد: حکم قضایی باید اجرایی شود و ممانعت از قانون هیچ توجیهی ندارد و باید همه به قانون تمکین کنند. 
وی افزود: اگر اداره ای علیه کسی و یا اداره دیگری شکایت کند اما پیگیر نشود پرونده شکایت منع تعقیب خواهد خورد.
انتهای پیام/
 اصول شهرسازی در صدور پروانه ساخت در هشترود رعایت نمی‌شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار