معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی؛

۱۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از معابر روستایی آسفالت شد

1400/06/29 - 15:39 - کد خبر: 51172 نسخه چاپی

نصر: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در چهار سال گذشته بالغ بر ۱۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر آسفالت ریزی در سطح روستاهای کشور انجام شده است.

به گزارش نصر، محمدرضا شاملو روز دوشنبه در جریان بهره برداری از طرح آسفالت روستای زوارق شهرستان بناب افزود: ۳۹ هزار و ۷۰۰ روستا در کشور نیاز به اجرای طرح هادی دارند و سالانه طرح هادی سه هزار و ۵۰۰ روستا باید مورد بازنگری قرار گیرد.
وی با اشاره به آسفالت ریزی ۵۰ هزار مترمربع در ۱۰ روستای شهرستان بناب طی ماه های اخیر اعلام کرد: سال گذشته ۸۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی به این شهرستان تخصیص یافته است.
 فرماندار بناب نیز گفت: برای تکمیل پروژه بعثت روستای زوارق ۴۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است و این پروژه با پیگیری های نماینده شهرستان و مشارکت بخشداری مرکزی، بنیاد مسکن و دهیاری به ثمر نشست.
شهریار فتحی با اشاره به ضرورت تکمیل پل روستای زوارق برای جلوگیری از حوادث احتمالی خواستار تخصیص پنج هزار تن قیر رایگان برای آسفالت ریزی روستاهای شهرستان شد.
وی با بیان اینکه شهرستان بناب در بازنگری طرح های هادی روستایی یکی از شهرستان های پیشرو استان آذربایجان شرقی است؛ خاطرنشان کرد: این کار به همت مسئولین بنیاد مسکن استان تحقق یافته است که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
امروز با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن  در مجلس شورای اسلامی بهره برداری از آسفالت ریزی ۵۰ هزار مترمربع در ۱۰ روستای شهرستان بناب آغاز شد .
شهرستان ۱۵۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری مرکز آذربایجان شرقی و در جنوب این استان واقع شده و دارای یک بخش و ۲۶ روستای تابعه است.
انتهای پیام/
۱۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از معابر روستایی آسفالت شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار