مسئول روابط عمومی و امور رسانه‌ای هیات بسکتبال استان زنجان؛

مسابقات قهرمانی بسکتبال زیر ۱۷ سال در زنجان برگزار می‌شود

1398/08/08 - 10:05 - کد خبر: 5114 نسخه چاپی

نصر: مسئول روابط عمومی و امور رسانه‌ای هیات بسکتبال استان زنجان گفت: مرحله دوم (نهایی) مسابقات قهرمانی بسکتبال زیر ۱۷ سال کشور به میزبانی این استان برگزار می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، مرتضی متین‌فر امروز در گفت و گویی افزود: این رقابت‌ها از ۱۰ تا ۱۴ آبان ماه جاری در خانه بسکتبال سالن شهید دکتر بهشتی واقع در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد شهر زنجان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: در این مسابقات تیم‌های تهران، مازندران، شهرستان‌های تهران، البرز، زنجان، اردبیل،کرمانشاه، کردستان که در قالب گروه الف (مناطق ۲، ۲، ۵ و ۶ ) قرار دارند به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

متین‌فر با بیان اینکه جلال اسلامیان از زنجان به عنوان مسئول کمیته داوران و برگزاری در این مسابقات حضور خواهد داشت، افزود: مسابقات در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود و حضور تماشاگران در محل مسابقات به صورت آزاد و رایگان است. 

وی تصریح کرد: (جمعه ۱۰ آبان) تیم‌های کردستان با تهران، کرمانشاه با مازندران، اردبیل با شهرستانهای تهران و زنجان با البرز، (شنبه ۱۱ آبان)  کردستان با اردبیل، تهران با کرمانشاه، مازندران با زنجان، البرز با شهرستان‌های تهران، اردبیل با تهران، مازندران با شهرستان‌های تهران، البرز با کردستان، زنجان با کرمانشاه، (یکشنبه ۱۲ آبان) مازندران با کردستان، البرز با اردبیل، شهرستان‌های تهران با کرمانشاه و تهران با زنجان، (دوشنبه ۱۳ آبان) اردبیل با مازندران، کرمانشاه با کردستان، البرز با تهران، زنجان با شهرستان‌های تهران، کرمانشاه با اردبیل، مازندران با البرز، شهرستان‌های تهران با تهران و زنجان با کردستان و (سه‌شنبه ۱۴ آبان) کرمانشاه با البرز، تهران با مازندران، شهرستان‌های تهران با کردستان و اردبیل با زنجان، به رقابت خواهند پرداخت.

متین فر افزود: به رغم اعلام آمادگی تیم مازندران احتمال حضور نیافتن آن در مسابقات وجود دارد که در این صورت برنامه بازی ها تغییر خواهد یافت.

انتهای پیام/

مسابقات قهرمانی بسکتبال زیر ۱۷ سال در زنجان برگزار می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار