فرماندار اردبیل؛

فعالیت رستوران‌ها در اردبیل از سر گرفته می‌شود

1400/06/28 - 14:26 - کد خبر: 51088 نسخه چاپی

نصر: فرماندار اردبیل با اشاره به خروج این شهرستان از وضعیت قرمز ناشی از شیوع ویروس کرونا از مجاز بودن آغاز دوباره فعالیت سالن‌های غذاخوری و اصناف مرتبط خبر داد.

به گزارش نصر، مسعود امامی یگانه روز یکشنبه در این زمینه گفت: در راستای حمایت از صاحبان کسب و کار از جمله فعالیت رستوران‌ها در کنار بستنی‌فروشی‌ها و سایر اغذیه‌فروشی‌ها می‌تواند با ۲۵ درصد ظرفیت از سر گرفته شود.
وی در عین حال تاکید کرد: این مراکز همچنان باید به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغی مرکز بهداشت شهرستان اردبیل از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی پایبند باشند.
فرماندار اردبیل اظهار کرد: نحوه فعالیت سایر صنوف نیز بر اساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا در شرایط نارنجی شیوع کووید- ۱۹ خواهد بود.
بنا بر اعلان دبیرخانه ستاد مدیریت کرونا استان اردبیل در ادامه روند کاهشی شیوع این ویروس در روزهای گذشته، ۶۱ فرد مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی این استان بستری شدند و پنج نفر جان‌باختند.
در پی کاهش شیوع کرونا در استان اردبیل، هم‌اکنون شهرستان‌های کوثر، نمین، گرمی، سرعین و اصلاندوز در وضعیت زرد و شهرستان‌های اردبیل، خلخال و پارس‌آباد، مشگین‌شهر، نیر و بیله‌سوار در وضعیت نارنجی قرار دارند.
انتهای پیام/
فعالیت رستوران‌ها در اردبیل از سر گرفته می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار