نماینده مردم ورزقان در گفتگو با «نصر» تاکید کرد؛

باشگاه تراکتورسازی یک سرمایه ملی است/ برخی عزیزان عینک قوم گرایی را از چشمان خود بردارند

1400/06/28 - 11:13 - کد خبر: 51065 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی گفت: باشگاه تراکتورسازی یک سرمایه ملی است و مشکلات آن مشکل همه است و در این خصوص وقتی یک باشگاهی در حد ملی و بین المللی مطرح است، نباید به مشکلات آن به عنوان مشکلات منطقه ای و محلی نگریسته شود. از برخی عزیزان و همکاران مجلس هم انتظار داریم که عینک قوم گرایی را از چشمان خود بردارند و به مسائل به درستی و با نگاه ملی نگاه کنند.

به گزارش نصر، "الهوردی دهقانی" در واکنش به اظهارات اخیر نماینده کرمان در خصوص مخالفت با سرمایه گذاری شرکت صنایع ملی مس ایران در باشگاه تراکتورسازی تبریز، افزود: وقتی می گوییم همه جای ایران سرای من است، یعنی آذربایجان سرای این عزیزان هم هست و باید بدانیم زمان حق کشی، بی عدالتی و ظلم 42 سال پیش به پایان رسیده است.
 
وی افزود: حاکمیت موظف است امکانات کشور را متناسب با نیازها و ذخایر کشور تقسیم کند که متاسفانه تا حالا آذربایجان شرقی از موهبت های الهی و ذخایر معدنی خود محروم مانده است.
 
این نماینده مجلس با انتقاد از اظهارات ناپسند نماینده کرمان، گفت: اگر امروز مشکلی در کرمان یا خوزستان هم پیش بیاید، ما هم موظف هستیم کمک کنیم و آذربایجان و آذربایجانی ها نشان داده اند که همیشه در حمایت از منافع ملی همه استعدادها و حتی جان خود را تقدیم کرده اند.
 
دهقانی تاکید کرد: باشگاه تراکتورسازی یک سرمایه ملی است و مشکلات آن مشکل همه است و در این خصوص وقتی یک باشگاهی در حد ملی و بین المللی مطرح است، نباید به مشکلات آن به عنوان مشکلات منطقه ای و محلی نگریسته شود. از برخی عزیزان و همکاران مجلس هم انتظار داریم که عینک قوم گرایی را از چشمان خود بردارند و به مسائل به درستی و با نگاه ملی نگاه کنند.
 
وی در پایان گفت: هر چند مدیریت باشگاه هم اکنون در دست بخش خصوصی است، اما اگر آنان نتوانند به تعهدات خود عمل کنند، باید مدیریت باشگاه را واگذار کنند. ما با شرکت ملی مس ایران برای حمایت از باشگاه فرهنگی-ورزشی تراکتورسازی تبریز در حال گفتگو هستیم و مردم عزیز نگرانی از بابت وضعیت آینده تیم محبوبشان نداشته باشند.
 
انتهای پیام/
باشگاه تراکتورسازی یک سرمایه ملی است/ برخی عزیزان عینک قوم گرایی را از چشمان خود بردارند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار