نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی:

مهمترین دغدغه‌های کنونی مردم ایران، مشکلات معیشتی، تورم و گرانی است

1400/06/27 - 13:09 - کد خبر: 51009 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، مهمترین دغدغه‌های کنونی مردم ایران را مشکلات معیشتی، تورم و گرانی برشمرد.

به گزارش نصر، احمد محرم زاده در مراسم افتتاح مدرسه هشت کلاسه خیرساز در روستای سرای هریس، افزود: دولت جدید یک دولت مردمی و تحول گرا است و انتظار داریم که به عنوان دولتی کارآمد با بکارگیری مدیران توانمند و مردمی برای حل مشکلات مردم و مقابله با تورم و گرانی قدم‌های اساسی بردارد.
به گزارش ایسنا، وی دستگیری از نیازمندان و احسان در راه خدا را عبادت برشمرد و از اقدام خیرخواهانه برادران نجفی سرای در ساخت و تحویل مدرسه شبانه روزی دخترانه سرای تجلیل و تشکر کرد.
وی از مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز به جهت توجه ویژه برای پیشرفت مراکز علمی و تحصیلی در شهرستان هریس و بخش خواجه نیز قدردانی کرد.
گفتنی است این مراسم که با حضور نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در روستای سرای برگزار شد، برای احداث این واحد آموزشی هشت کلاسه در مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۵۰۰ متر مربع، اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال هزینه شده که از این میزان اعتبار، ۲۰ میلیارد ریال برای احداث ساختمان و ۱۶ میلیارد ریال نیز برای تاسیسات، دیوارکشی، کف سازی و آسفالت ریزی هزینه شده است.
انتهای پیام/
 مهمترین دغدغه‌های کنونی مردم ایران، مشکلات معیشتی، تورم و گرانی است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار