میتباخ (26)

طرز تهیه اسنک گوشت و اسفناج

1400/06/26 - 20:49 - کد خبر: 50979 نسخه چاپی

نصر: یکی از جذاب ترین بخش های جذب گردشگر درغذاهای خوش طمع و خوشمزه مردمان همان منطقه است. لذا آشنایی با غذاهای بین المللی ما را به سمت کشف ناشناخته هایی هدایت می کند.

آژانس خبری تحلیلی نصر به منظور معرفی غذاهای دلپذیر بخش ویژه ای با نام "میتباخ" را ایجاد کرده است که قرار است در این بخش نحوه پخت این غذاها را نیز معرفی نماید.
بیست و پنجمین قسمت از این مجموعه مطالب نحوه طرز تهیه "اسنک گوشت و اسفناج" خوشمزه را معرفی می کنیم، امیدواریم این سلسله مطالب بتواند در معرفی این ظرفیت ها اثرگذار باشد.


 
مواد لازم برای تهیه اسنک گوشت و اسفناج :
گوشت گوساله پخته و ریش ریش شده: 250 گرم
سس مایونز: یک قاشق غذاخوری
سس چیلی : یک قاشق چای‌خوری
اسفناج خرد شده: 100 گرم
پیاز خلالی خرد شده: یک عدد
پنیر گودای ورقه‌ای: 200 گرم
نمک و فلفل : به مقدار لازم
پودر سیر: یک قاشق چای‌خوری
نان تست: 16 ورقه


 
طرز تهیه:
مرحله اول
طرز تهیه اسنک گوشت و اسفناج بسیار راحت است و شما می‌توانید این ساندویچ خوشمزه را درست مانند تست فرانسوی یا کلاب سبز در کمتر از یک ربع آماده کرده و نوش جان کنید. برای تهیه این اسنک لذیذ ابتدا باید گوشت قرمز را آبپز کنید. سپس گوشتی که قبلا پخته و ریش‌ریش کرده‌اید را با سس مایونز، سس فلفل چیلی و مقداری نمک و فلفل مزه دار کنید و آماده کنار بگذارید.

مرحله دوم
تابه‌ای تمیز را روی حرارت متوسط گاز قرار دهید و پیاز را با مقدار کمی روغن در آن تفت دهید تا طلایی شود. سپس اسفناج ها را نیز به تابه اضافه کنید و به تفت دادن ادامه دهید تا آب اضافی اسفناج کاملا کشیده شود. مخلوط را با پودر سیر، نمک و فلفل طعم دار کنید و از روی حرارت بردارید.


 
مرحله سوم
روی نیمی از نان‌های تست یک برش پنیر گودا قرار دهید، سپس مقداری از مخلوط اسفناج و مقداری از مخلوط گوشت را روی پنیر بریزید و با لایه دیگری از پنیر گودا و نان تست روی آن را بپوشانید.اسنک گوشت و اسفناج را روی صفحه گریل دستگاه ساندویچ ساز یا تابه گریل داغ شده بچینید و منتظر بمانید تا از هردو طرف طلایی شود.
طرز تهیه اسنک گوشت و اسفناج نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار