جوابیه روابط عمومی شرکت هافمن در خصوص اظهارات خلاف واقع آقای زنوزی

1400/06/26 - 12:20 - کد خبر: 50960 نسخه چاپی

نصر: پیرو اظهارات ضد و نقیض مالک و عوامل باشگاه تراکتور در خصوص شرکت هافمن، مطالب ذیل اختصارا به عرض اذهان عمومی علی الخصوص هواداران محترم باشگاه تراکتور میرسد.

به گزارش نصر، متن این جوابیه به شرح زیر است:
به استحضار هواداران محترم می رساند دلیل تاخیر عمدی در انتشار این جوابیه در پیش بودن بازی حساس تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود که به جهت حفظ آرامش تیم و هواداران و جلوگیری از ایجاد حاشیه برای تیم محبوبمان صورت پذیرفت. هر چند که این امر کما فی السابق از سوی مالک محترم باشگاه رعایت نگردید.

اظهارات ضد و نقیض مسئولین باشگاه تراکتور
مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور طی مصاحبه ای اعلام نموده اند که قراردادی از سوی مدیر ورزشی وقت باشگاه با این شرکت انجام گرفته که در قبال ۴ تا ۶ بازی !! می بایست ۳ میلیارد به حساب باشگاه واریز گردد که قرارداد از باشگاه بیرون برده شده !! در حالی که آقای زنوزی در مصاحبه مورخه ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ اعلام نموده اند مدیر ورزشی وقت باشگاه آقای دکتر رحیمی شرکت هافمن را برای شش بازی با مبلغ ۱۲ میلیارد !! به باشگاه آورد که نه از پول خبری شد و نه از قرارداد !!
به استحضار هواداران می رساند این شرکت هیچ قراردادی با باشگاه تراکتور منعقد ننموده است، پیرو  درخواست مدیر ورزشی وقت باشگاه آقای رحیمی با هدف کمک به تیم محبوبمان، این شرکت صرفا با اسپانسری برای یک بازی موافقت نموده و هزینه آن را نیز به باشگاه پرداخت نموده است و دو بازی بعد با تیم های سپاهان و مس رفسنجان مجددا به دلیل درخواست یک طرفه باشگاه بوده و این شرکت هیچ گونه تعهدی در این خصوص نداشته است و تمام مستندات مربوطه در این خصوص موجود می باشد.
بهتر است آقای زنوزی به جای ایراد اتهام به افراد و شرکت ها و فرافکنی دستپاچه و خلاف واقع  ، نیم نگاهی به عملکرد مدیریت متزلزل خویش در حوزه ورزش استان داشته باشند. تعویض ۱۱ مربی در طی سه سال، به جای گذاشتن بدهی چند صد میلیاردی در باشگاه های تراکتور و ماشین سازی، سقوط تیم ماشین سازی به دسته اول، عدم هزینه کرد و فروپاشی تیم های ریشه دار استان و ‌. . . نمونه ای از عملکرد ایشان در طول مدیریت غیر متعهدانه ورزشی شان می باشد.
برادر بزرگوار جناب آقای زنوزی
شما به عنوان مالک باشگاه پر طرفدار تراکتور با عملکرد و اعلام ارقام نجومی از بدهی تیم، این تیم پر طرفدار کشور را آنچنان در مشکلات غوطه ور ساخته اید که هیچ فرد دلسوزی برای نجات این دارایی عظیم اجتماعی دست به کار نشود.
در پایان توصیه برادرانه داریم من بعد تراکتور را وجه المصالحه برای رسیدن به خواسته های سازمانی شرکتهای شخصی خویش قرار نداده و در راستای اعتلای نام و شان تراکتور که خواسته نهایی هواداران فهیم و پرشور این باشگاه پر طرفدار است قدم بردارید.
ضمنا آمادگی خود را جهت برگزاری مناظره حضوری در راستای اثبات عدم صحت ادعاهای حنابعالی اعلام می داریم.
روابط عمومی شرکت هافمن
انتهای پیام/
جوابیه روابط عمومی شرکت هافمن در خصوص اظهارات خلاف واقع آقای زنوزی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار