سرپرست تیم دوچرخه سواری پتروشیمی:

دوچرخه را زیر پایم له کردم / کدام مسئول از ما تشکر کرد؟

1400/06/25 - 12:53 - کد خبر: 50936 نسخه چاپی

نصر: سرپرست تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز گفت: از دوچرخه نفرت دارم، 30 سال برای دوچرخه وقت گذاشتم، دبیر هیئت شدم، مربی و سرپرست و در تمام پست های دوچرخه سواری بودم، با اشک چشمانم تیم را بزرگ کردم، تیمی که بنام پتروشیمی تبریز در همه جا معروف بود اما در عوض با من چه کردند؟

به گزارش نصر، تیم پتروشیمی، در سال ۲۰۰۲ به عنوان یک تیم باشگاهی، در کشور ایران و در شهر تبریز تأسیس شد. این تیم، کار خود را با شرکت در تورهای منطقه‌ای، لیگ‌های داخلی و تورهای بین‌المللی همچون تور ترکیه و تورهای پرلیس، جلاجا و لانکاوی مالزی آغاز کرد. پس از چهار سال و در فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۸، نام پتروشیمی تبریز در لیست تیم‌های کونتیننتال اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری ثبت شد.
"کاظم خاتون آبادی" در گفتگو با خبرنگار نصر گفت: زندگانیم را به پای تیم دوچرخه سواری پتروشیمی گذاشتم، بزرگ شدن بچه ام را ندیدم اما بزرگ شدن تیم را دیدم، در عوض چه کسی از ما تشکر کرد؟ کدام مسئول از دستمان گرفت؟
وی ادامه داد: در سال 90 دوچرخه را زیر پایم گذاشته و له کردم، بهترین علاقه و عشقم را زیرپایم له کردم، این را فقط کسانی می فهمند که در شرایط من بودند.


 
خاتون آبادی گفت: در تبریز هر کسی بخواهد به جامعه خدمت کند منفورترین آدم می شود، هر کسی بخواهد در تبریز کار کند عوض اینکه جایگاه و ارزش دهند، حذف می کنند.
وی اضافه کرد: از دوچرخه نفرت دارم، 30 سال برای دوچرخه وقت گذاشتم، دبیر هیئت شدم، مربی و سرپرست و در تمام پست های دوچرخه سواری بودم، با اشک چشمانم تیم را بزرگ کردم، تیمی که بنام پتروشیمی تبریز در همه جا معروف بود اما در عوض با من چه کردند؟
وی تصریح کرد: تیم پتروشیمی تبریز 10 سال صدرنشین رقابتهای آسیایی شد، باید بپرسم کدام مسئولی آمد و به خاطر موفقیت های مکرر تیم تشکر کرد؟! با پول تو جیبی برای تیم هزینه کردیم، اما در عوض با ما چه کردند؟
وی در پایان ضمن گلایه از فدراسیون گفت: متاسفانه تفکر مسئولین ما سنتی است، درختی که کاشته می شود باید به آن پر و بال داد، باید آن را حمایت کرد تا از ثمره اش یک عمر استفاده کرد.
انتهای پیام/
دوچرخه را زیر پایم له کردم / کدام مسئول از ما تشکر کرد؟ محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار