رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز مطرح کرد؛

همه افراد بالای 18 سال به مراکز واکسیناسیون کرونا مراجعه کنند

1400/06/25 - 11:08 - کد خبر: 50931 نسخه چاپی

نصر:رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: هرکسی به پروتکل های بهداشتی تمکین نکرده و واکسن را دریافت نکند، فقط به خودش ضربه نمی زند بلکه به عام جامعه صدمه می زند.

به گزارش نصر، "محمدحسین صومی" در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ ها و پایگاه‌ های خبری آذربایجان‌ شرقی (با محوریت بررسی نقش رسانه‌های استان در مقابله با ویروس کرونا)  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافعین سلامت، از همه کسانی که به وظیفه حرفه ای خویش عمل کرده و در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در عرصه بهداشت، درمان و سلامت تلاش نمودند تقدیر وتشکر کرد و گفت: امید بخشی و آگاهی بخشی در جامعه، باورهای غلط در دوران کرونا، تحریم‌ های اقتصادی دشمنان و بحران مقابله با کرونا، نقش رسانه ها در ترویج فرهنگ بهداشت فردی و اجتماعی، تبیین جانشفانی کادر درمانی با محوریت شهدای مدافع سلامت از جمله محورهای لازم‌ و‌ قابل پرداخت رسانه ها در زمان کرونا محسوب می شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از فعالیت و تلاش های  شبانه روزی کادر بهداشت در امر واکسیناسیون علیه بیماری کرونا قدردانی کرد و ابراز کرد: جای خوشحالی و امیدواری دارد که  55 درصد افراد بالای 18 سال در استان آذربایجان شرقی واکسینه شده اند.

وی افزود: از اصحاب رسانه نیز انتظار می رود در امر واکسیناسیون با آگاهی بخشی، اطلاع رسانی دقیق  و درست کادر بهداشت را در این امر مهم یاری نموده و امید داریم در روزهای آینده درصد واکسیناسیون را از  55 درصد به 70 الی 80 درصد در سطح استان آذربایجان شرقی برسانیم.

صومی در پایان سخنانش ضمن دعوت از همه افراد بالای 18 سال استان جهت انجام واکسیناسیون گفت: هرکسی تمکین نکند و واکسن را دریافت نکند فقط به خودش ضربه نمی زند بلکه به عام جامعه صدمه می زند.

انتهای پیام/
همه افراد بالای 18 سال به مراکز واکسیناسیون کرونا مراجعه کنند سحر مغفرت


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار