سرمربی سابق تیم تراکتور:

به تبریز باز می‌گردم حتی به عنوان توریست/جمعه سیاه را فراموش نکردم

1400/06/25 - 10:58 - کد خبر: 50927 نسخه چاپی

نصر: سرمربی سابق تیم تراکتور گفت: به هواداران تیم تراکتور قول دادم روزی به این تیم بازگردم.

به گزارش نصر،  تونی اولیویرا در لایو با یکی از خبرنگاران تبریزی در مورد تیم تراکتور اظهار داشت: نتایج این تیم را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دنبال می‌کنم و 20 دقیقه از بازی این تیم برابر النصر عربستان را هم نگاه کردم و در تیم فعلی تراکتور فقط سامان نریمان جهان و محمدرضا اخباری را شناختم و بقیه بازیکنان تراکتور تغییر یافتند.
وی در مورد احتمال بازگشتش به تراکتور گفت: امروز بازگشت به تراکتور دغدغه‌ام نیست و در حال حاضر جهان به دلیل ویروس کرونا شرایط خاصی را دارد و البته باید بگویم من با نظمی سابقه کار کردن دارم و در زمان مدیریت وی با تراکتور قهرمان جام حذفی شدیم.
تونی در مورد وضعیت این روزهای تراکتور هم افزود: حرفه‌ای نیست من در این مورد صحبت کنم، زیرا من چند سال است در باشگاه تراکتور نبوده و وضعیت این تیم خبر ندارم، اما اگر باشگاه به لحاظ تشکیلات و امکانات سازماندهی شود، تراکتور می‌تواند ضمن کسب نتایج خوب به قهرمانی دست یابد.
سرمربی سابق تراکتور جمعه سیاه را از خاطرات تلخ خود در تیم تراکتور عنوان کرده و یادآور شد: در آن روز برابر نفت تهران همه چیز تا دقیقه 60 خوب پیش می‌رفت، اما یک سری شرایط دست به دست هم دادند تا نتوانیم قهرمان لیگ شویم و اون روز تلخ را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم.
تونی الیویرا، ‌شیرین‌ترین خاطره‌اش در تیم تراکتور قهرمانی جام حذفی در کرمان عنوان کرد و بیان داشت: بعد بازگشت از کرمان، مردم تبریز وی را بابت این قهرمانی مورد لطف و محبت قرار دادند.
وی در مورد احتمال بازگشتش به تبریز متذکر شد: شاید روزی به عنوان سرمربی به تراکتور باز گردم، به هواداران تیم تراکتور قول بازگشت را داده‌ام حتی به عنوان توریست.
سرمربی سابق تراکتور افزود: شبی که تبریز را ترک کردم مردم در جلو آپارتمان و مسیر فرودگاه مرا بدرقه کرده و این شب را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم.
وی در مورد ر‌ابطه‌اش با خبرنگاران اذعان داشت: زمانی که در تراکتور بودم، مشکلاتی در کنفرانس خبری پیش آمد که فقط یک مورد یادم مانده و بقیه را فراموش کردم. وقتی خبرنگاری انتقاد می‌کرد به منزله سوال وی نبود و کسی از وی خواسته بود این سوال پرسیده شود، اما در کل رابطه‌ام با خبرنگاران خوب بود.
تونی در خاتمه تصریح کرد: 34 سا‌ل مربی‌، سرمربی و بازیکن تیم بنفیکا بوده و باید بگویم جو تراکتور متفاوت با سایر تیم‌ها بوده و امیدواریم روزی به تراکتور و شهر تبریز بازگردم.
انتهای پیام/
به تبریز باز می‌گردم حتی به عنوان توریست/جمعه سیاه را فراموش نکردم خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار