رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز:

آمادگی لازم برای برف روبی در زمستان ایجاد شود

1400/06/25 - 09:31 - کد خبر: 50921 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: حوزه خدمات شهری با تجمیع امکانات و خرید ماشین آلات مورد نیاز آمادگی لازم را برای برف روبی در زمستان آماده کند‌ و کمیسیون خدمات و شورای اسلامی شهر نیز پشتیبان معاونت خدمات است‌.

به گزارش نصر، پرویز هادی با بیان‌اینکه شهرداری باید تمهیدات لازم را برای برف روبی در زمستان انجام‌دهد گفت: از معاونت خدمات انتظار می‌رود از الان اقدام به تهیه مواد مورد نیاز و ماشین آلات کند.
وی با اشاره به لزوم رعایت ایمنی در حوزه خدمات شهری گفت: شهرداری باید علائم ایمنی مورد نیاز را تامین کند تا شاهد آسیب به کارکنان نباشیم.
رئیس کمیسیون با اشاره به لزوم ساماندهی قرارداد‌های کارکنان شهرداری گفت: باید با همکاری هم این مشکل را پیگیری و حل کنیم.
شهرام دبیری نیز با بیان اینکه باید کارکنان خارج از پیمان با قرارداد جدیدی ادامه فعالیت داشته باشند گفت: مشکلی ندارد در کجا کار کنند اما با خارج شدن از قرارداد پیمان قرارداد آنها شفاف خواهد شد.
وی با اشاره به اجرای پروژه زباله سوز گفت: اگر این پروژه اجرا شود نه تنها ضرری برای محیط زیست ندارد بلکه آورده‌ای از سوی تولید برق و کمپست دارد.
وی افزود: اگر سرمایه گذار فرانسوی این قرارداد را اجرا کند بسیار خوب خواهد بود اما برخی ابهامات در متن انگلیسی قرارداد وجود دارد که درحال بررسی است‌.
دبیری با بیان‌اینکه شهرداری می‌تواند با اختصاص زمین و تعهد به ارائه مقدار زباله مشخص با این شرکت همکاری کند گفت: لازم است در زمینه تضمین ها دقت شود و شهرداری به صورت شفاف این قرارداد را امضا کند.
وی افزود: از مدیران شهرداری خواهش می‌کنیم ایمنی کار را در اولویت قرار دهند بارها در این خصوص هشدار دادیم اما توجه نمی‌شود.
محمد حسن اسوتچی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه کارگران فقط به وظایف خود باید عمل کنند گفت: رعایت موارد ایمنی به عهده شهرداری است.
وی با اشاره به اینکه کارگران مجبور می‌شوند در جاهایی کار کنند که ایمنی کامل وجود ندارد گفت: شهرداری باید نسبت به تامین کامل ایمنی اقدام کند.

یاسین بجانی نیز با اشاره به اینکه به دلیل وجود قرارداد های متفاوت در شهرداری دغدغه کارگران مختلف است گفت: برخی از کارگران نیز وجود دارند که می‌خواهند مستقیم با شهرداری قرارداد ببندند.
وی افزود: لازم‌است با همکاری تمام‌همکاران دست به دست هم دهیم‌ و مشکل قراردادی کارکنان را حل کنیم تا یک کار ماندگار در شورای ششم باشد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه امروز دیگر زمان ارائه خدمات پاکبانی و برف روبی به صورت سنتی گذشته است گفت: باید به سمت ارائه خدمات مکانیزه حرکت شود.
احد صادقی دیگر عضو کمیسیون نیز با بیان اینکه شورای ششم درحال برنامه ریزی است گفت: از تمامی مدیران دعوت میشود تا نیاز‌ها را شنیده و براساس نیاز برنامه ریزی شود.
وی با بیان اینکه امروز در شهرداری شاهد سردرگمی در بودجه و وظیفه هستیم گفت: مسئول خرید یک سازمان است و مسئول تامین سازمان دیگر .
صادقی با بیان اینکه در حوزه ساماندهی نخاله‌های ساختمانی نیز باید دقت اساسی شود گفت: در کنار برخی جاده‌ها به خصوص آناخاتون شاهد تجمع نخاله هستیم که باید رفع شود.
انتهای پیام/
آمادگی لازم برای برف روبی در زمستان ایجاد شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار