گزارش/

سه هفته حساس و سرنوشت‌ساز برای تراکتور

1398/08/07 - 13:37 - کد خبر: 5086 نسخه چاپی

نصر: تیم فوتبال تراکتور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران در هفته‌های نهم تا یازدهم به ترتیب به مصاف تیم‌های مدعی استقلال، سپاهان و شهر خودرو می‌رود و شاگردان دنیزلی برای ماندن در کورس مدعیان، محکوم به کسب امتیازات لازم از این سه دیدار هستند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، بازی‌های هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود و در حساس‌ترین دیدار هفته ۲ تیم تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز رو در روی هم قرار می‌گیرند.

سرخپوشان تبریزی برای اینکه از کورس مدعیان جا نمانند به ۳ امتیاز این بازی خانگی نیاز دارند و استقلال تهران نیز برای قرارگرفتن در جمع مدعیان، دست کم به یک امتیاز این بازی چشم دوخته اند.

شاگردان مصطفی دنیزلی که در هفته گذشته در آبادان نخستین شکست فصل را مقابل صنعت نفت این شهر متحمل شدند با برخورداری از حمایت هواداران خود به دنبال پیروزی در این دیدار  هستند تا با روحیه مضاعف به مصاف سپاهان صدرنشین و شهر خودرو مدعی در هفته دهم و یازدهم بروند.

مصطفی دنیزلی سرمربی سرخپوشان تبریز در گفت و گویی در مورد این بازی اظهار داشت: باخت مقابل صنعت نفت را فراموش کرده ایم و با دنبال خلق حماسه با حمایت ۸۰ هزار نفری در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز هستیم و انتظارم از هواداران حضور ۸۰ هزار نفری در ورزشگاه و حمایت از تیمشان است.

کسب ۳ امتیاز بازی خانگی هدف اصلی تراکتور در این مصاف است و تقسیم امتیاز بازی بیشتر به نفع استقلال خواهد بود از این رو انتظار می رود دنیزلی که بازی هجومی از ویژگی های تیم های اوست در این بازی با بهره گیری از ترکیب هجومی تر، به دنبال تحقق هدف تیمی باشد.

شاگردان استراماچونی نیز که قبل از مصاف با تراکتور در سه بازی گذشته به ترتیب مقابل گل گهر سیرجان، سایپا و پارس جنوبی جم صاحب برتری شده اند به دنبال تداوم بردهای خود و حضور در جمع مدعیان هستند و انگیزه های متفاوت ۲ تیم در این دیدار، حساسیت بازی را دو چندان کرده است.

البته بیشتر کارشناسان فوتبال بر این عقیده اند که عیار تیم استراماچونی و بازیکنان استقلال در مصاف با تراکتور مشخص می شود و به احتمال بسیار استقلال در این بازی با ترکیب دفاعی صف آرایی خواهد کرد تا دست خالی تبریز را ترک نکند.

طبق برنامه زمان بندی مسابقات، تیم فوتبال تراکتور در ادامه رقابت ها، ۲ دیدار حساس دیگر مقابل تیم های مدعی سپاهان و شهرخودرو خواهد داشت و سه شنبه ۱۳ آبان در اصفهان به مصاف سپاهان می رود و یکم آذر در تبریز از شهر خودرو پذیرایی می کند و اگر بتواند از این سه بازی حساس و سرنوشت ساز حداقل ۷ امتیاز کسب کند می تواند مدعی بماند و در این صورت قهرمانی نیم فصل نیز دور از دسترس نخواهد بود.

تراکتور با ۵ برد، ۲ تساوی، یک باخت و ۱۷ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و سپاهان با ۱۸ امتیاز در رده نخست و شهرخودرو با ۱۶ امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم قرار دارند و تیم های پرسپولیس، صنعت نفت، فولاد و استقلال به ترتیب در رده های چهارم تا هفتم قرار دارند.

انتهای پیام/

سه هفته حساس و سرنوشت‌ساز برای تراکتور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار