مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خبرداد:

تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند با پویش شور عاطفه‌ها

1400/06/23 - 14:23 - کد خبر: 50855 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: پویش شور عاطفه‌ها به منظور تامین ملزومات تحصیلی دانش آموزان نیازمند تحت حمایت آغاز شده و تا 11 مهر ادامه دارد.

به گزارش نصر، محمد کلامی با اعلام برگزاری پویش ملی شور عاطفه‌ها، گفت: این پویش همزمان با سراسر کشور از ۲۰ شهریورماه در سطح استان آغاز شده است.
وی هدف از برگزاری شور عاطفه‌ها را تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند عنوان کرد و افزود: با توجه به شیوع کرونا و تغییرات نظام آموزشی، تهیه تجهیزات آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان و اعطای کمک‌هزینه تحصیلی نیازمندان در دستور کار کمیته امداد امام(ره) است.
وی خاطرنشان کرد: به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا، پایگاه‌های کمیته امداد در سطح استان مستقر نخواهد شد و کمک‌های مردمی از طریق روش‌های غیرحضوری انجام می‌شود.
 وی به شیوه پرداخت کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991199515127 و یا شماره‌گیری کد دستوری #8877* کمک‌های خود را به دست دانش‌آموزان نیازمند برسانند.
کلامی خاطر نشان کرد: همچنین دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان نیز آماده دریافت کمک‌های خیران و مردم نیک‌اندیش است.
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد آذربایجان شرقی؛ وی اضافه کرد: پویش شور عاطفه‌ها با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.
انتهای پیام/
تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند با پویش شور عاطفه‌ها خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار