رئیس هیات انجمن ورزش های رزمی آذربایجان شرقی:

آذربایجان شرقی قطب اصلی ورزشهای رزمی در کشور است/ با برنامه ریزی درست در هیچ رده و وزنی برای رقیبان زنگ تفریح نخواهیم بود

1400/06/22 - 12:37 - کد خبر: 50786 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات انجمن ورزش های رزمی آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی قطب اصلی ورزشهای رزمی در کشور است اما بر خلاف سال های گذشته که حریفان از رزمی کاران استان حساب می بردند متاسفانه چند سالی است که وضعیت ورزش رزمی استان رو به افول بوده است.

به گزارش نصر، در جلسه نائب رئیسان سبک های هیات انجمن های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی، یوسف جاویدان، رئیس هیات ورزش های رزمی استان با اشاره به پتانسیل ورزش های رزمی در آذربایجان شرقی گفت: با وجود کسب رتبه ششم در رتبه بندی فدراسیون توسط هیات استان باید گفت که در ایام کرونا برخی فعالیت ها کمرنگ شده است ولی با این حال خوشبختانه در حوزه بانوان پیشرفت های چشم گیری حاصل شده است. به طوریکه توانسته اند  مسابقاتی را به صورت مجازی برگزار کنند که برای برگزاری مسابقات بین المللی نیاز است ابتدا مسابقات استانی و کشوری برگزار  و در مرحله بعد میزبان مسابقات بین المللی شوند که در این صورت بهترین امکانات و سالن های ورزشی را در اختیار برگزار کنندگان مسابقات قرار خواهیم داد.
 

 
وی در ادامه افزود: امیدوار هستیم فعالیت حوزه بانوان هم گسترش پیدا کند که در این زمینه آمادگی برگزاری هر گونه جلساتی را داریم تا به مشکلات اعضا و ورزشکاران هیات رسیدگی شود و در این خصوص سعی شده است هر هفته از چند باشگاه بازدید می شود و انتظار داریم در حوزه بانوان هم بازدیدها صورت گیرد.
رئیس هیات ورزش های رزمی استان در ادامه با انتقاد از ضعف های موجود در برخی از مسائل خاطر نشان کرد: در گذشته آذربایجان شرقی در ورزش های رزمی یکی از نام های قدر ایران محسوب و همواره باعث ایجاد ترس در حریفان می شد که متاسفانه چندین سال است وضعیت این رشته رو به افول بوده و به زنگ تفریح حریفان تبدیل شده است و در این خصوص باید تدبیراتی صورت گیرد.
جاویدان همچنین با تاکید بر الزام بیمه های ورزشی ورزشکاران گفت: بزرگترین دغدغه هیات بیمه های ورزشی است که بروز برخی اتفاقات باعث نتایج جبران ناپذیر می شود و باید به این مسئله توجه جدی شود و به خاطر سلامت و ایمنی ورزشکاران تاکید ویژه ای در دریافت بیمه ورزشی داریم و امیدوار هستیم مربیان و ورزشکاران به این مسئله اهمیت دهند.
در این جلسه که روز گذشته  در سالن جلسات مجموعه ورزشی تختی تبریز با حضور نائب رئیس  و دبیر هیات و همچنین نماینده سبک ها برگزار شد، نائب رئیس سبک های فعال هیات ضمن ارائه گزارش عملکرد سال۹۹ و شش ماهه اول سال۱۴۰۰ و برنامه شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰،  به بیان دیدگاه ها، مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند.


 
در ادامه نائب رئیس بانوان هیات با بیان اینکه اتحاد و همدلی رمز موفقیت در هر مجموعه ای می تواند باشد، گفت: از مسئولین محترم بانوان درخواست می کنیم برنامه ها و پیشنهادات خود را جهت اعتلای ورزشهای رزمی استان ارائه نمایند و بنده بصورت متناوب و منظم از باشگاههای رزمی بانوان در استان بازدید خواهم کرد و هر هفته روزهای مشخصی بصورت منظم در دفتر هیات جهت انجام امورات هیات رزمی استان حضور خواهم داشت.
در پایان این جلسه تمامی اعضای شرکت کننده و نمایندگان سبک ها با بیان مسائل و مشکلات خود از رئیس هیات حل و فصل آن هارا خواستار شدند.

حمیدرضا سامبرانی

انتهای پیام/
آذربایجان شرقی قطب اصلی ورزشهای رزمی در کشور است/  با برنامه ریزی  درست در هیچ رده و وزنی برای رقیبان زنگ تفریح نخواهیم بود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار